• Ik hoorde van een vriendin dat Emmett dood gaat in Breaking Dawn ofzo, omdat hij Rosalie probeert te redden ofzo:O maar ik zoek dus op internet maar het staat NERGENS!! en ik hoop ook niet dat hij dood gaat anders is het niet leuk meer:| Dus als je er iets over weet, please tell me?(A)

    Emmett may not die:(

    &ndd Emmett gaat niet dood:D Was grapje blijkbaar, omdat ik de boeken niet lees voor de film uit is:P en omdat ik en nog een vriendin echt TEAM EMMETT zijn, vonden ze het even leuk om te zeggenxD

    Tnxx allemaal voor het laten weten(H)

    [ bericht aangepast op 14 maart 2010 - 16:28 ]


    Y'all been to Nashville?

    ahaha hij gaat niet dood xD


    we were always meant to say goodbye.

    xVampireLove schreef:
    Ik hoorde van een vriendin dat Emmett dood gaat in Breaking Dawn ofzo, omdat hij Rosalie probeert te redden ofzo:O maar ik zoek dus op internet maar het staat NERGENS!! en ik hoop ook niet dat hij dood gaat anders is het niet leuk meer:| Dus als je er iets over weet, please tell me?(A)

    Emmett may not die:(


    &ndd Emmett gaat niet dood:D Was grapje blijkbaar, omdat ik de boeken niet lees voor de film uit is:P en omdat ik en nog een vriendin echt TEAM EMMETT zijn, vonden ze het even leuk om te zeggenxD

    Tnxx allemaal voor het laten weten(H)


    Y'all been to Nashville?

    als dat zo is ga ik ook dood:|
    nouja dan heb ik nog altijd jasper om op uit te huilen(H)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    dat is niet waar!!
    ik heb die boek gelezen en er staat niet dat emmett dood gaat
    dus hij leeft


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    nee hoor. Alhoewel ik las het niet...

    Ach ik las ook over dat ze seks hadden, dus het kan zo zijn, maar het lijkt me niet...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Tijd om de boeken te lezen meid. Niet dat ik dat wel doe XD


    Life is hard and then we die

    tuurlijk niet. Waarom heb je het btw niet gewoon gelezen?


    Alis volat propriis

    Omdat ik nog bij Eclips benxD en mensjess ik weet al dt Emmett niet dood gaat, dus hoeft niet meer te reageren hoowrxD

    btw ik ben geen Team Emmett meerxD Seth changed everythingxD whahahahh 10000000% Team Seth(H)


    Y'all been to Nashville?

    emmett gaat niet dood, hij gaat ook in part 2 spelen
    en ik hoorde bij ieen interview dat michien van emmett ze verleden en mensentijd en dat rosalie hem red en bed scenes van hem en rosalie
    een film gemaakt gaat worden, maar dat wetten ze nog niet zeker.