• De leerkrachten hebben me juist duidelijk gemaakt dat ik veel grijze vakjes op mijn raport ga hebben -onvoldoendes- én ja, dat is mijn eigen schuld en dat weet ik ook, maar dat kan mij weinig interesseren eigenlijk.
    Nog mensen hier die bijna hun raport krijgen of al hun punten weten?

    Nope, tegen ons wordt niks gezegt.


    -

    Ik weet niet wanneer ik hem krijg, maar ik weet wel dat ik er niet blij mee ga zijn.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Heb over 2 weken mijn toetsweek, maar de cijfers die ik nu al heb zijn allemaal rond de 8.

    Ik heb mijn rapport al gekregen. Ik ben er opzich wel blij mee, ik heb een aantal onvoldoendes opgehaald. Maar eigenlijk is het best een slecht rapport nog steeds ;x


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb op het moment géén onvoldoendes! -supertrots-

    Ik heb mijn rapport net gehad, en ik was op zich wel tevreden.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb rapport voor Pasen, nog wel even dus.


    Tanya is de beste.

    Euh, ik krijg hem waarschijnlijk morgen, maar ik weet al een paar cijfers:
    Nederlands: 9
    Frans: 9
    Engels: 7 (of 8)
    Geschiedenis: 8
    Wiskunde: 7
    Tekenen: waarschijnlijk 9..
    Gym: 8 of 9..

    ik ben zoooo trots op mijn cijfers! (die ik weet he; want voor biologie is het niet zo veel soeps)


    EGYPTIAN GOD

    Ik krijg mijn 2e rapport pas halverwege april ofzo, en ik heb 1 onvoldoende. En eigenlijk boeit me dat ook helemaal niet (:
    Mijn ouders denken daar helaas anders over ;o

    [ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 16:41 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik krijg volgende week m'n rapport en ik weet nu al dat het slecht is. :3


    hoi, jij bent leuk.

    Als mijn rekenmachine klopt ga ik 93% halen voor Frans. De juffrouw van TO zei tegen me dat ik 86% had gehaald (meeste van de klas x'D) maar voor Wiskunde heb ik een slecht gevoel. We zullen het volgende week dinsdag te weten komen.


    All this dampness is damp.

    k heb juist laatst gekregen was niey zo best


    love is in the air... but i can't fly

    WILLIAM schreef:
    Ik krijg volgende week m'n rapport en ik weet nu al dat het slecht is. :3


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Nee, ik krijg hem over ongeveer anderhalve maand ofzo. ik ben waarschijnlijk behoorlijk achteruit gegaan ]:


    Destroy what destroys you.

    op dit moment geen onvoldoendes (dance)


    DUDE! Get a life!!!