• Ik heb dus een vriendin, naja een aanhangsel. Ze loopt de hele tijd achter mij en mijn vriendinnen aan en denkt dat ze erbij kan horen door iedereen na te doen. Wij zijn haar dus best zat en hadden dus een filmavond georganiseerd waar zij niet voor uitgenodigd was -vals misschien, maar goed- komt zij er 3 uur later mee dat ze op precies dezelfde dag een slaapfeestje houdt. sorry hoor, maar drie dingen. 1 : ik was eerder 2 : ik had vrijdag tegen haar gezegd dat ik mis. een slaapfeestje of een filmavond ging houden en 3 : ik hou al sinds groep 6 slaapfeestjes en ik kan het heel goed hebbenn als mensen ook hetzelfde feestje geven maar niet als ze het op zo'n valse manier doen zoals zij. Maar nu hebben er al 4 van de 6 meisjes afgezegd :$ met mij erbij. want ik en mijn vriendinnen gaan gewoon onze filmavond houden :$
    ergens vindi k het zielig, maar voor de rest vind ik het net goed. moet ze maar niet zoiets flikken. elke x als ik iets aan haar vertel doet zij het ook ;x


    We can only learn to love by loving.

    Ergens is het gemeen,maar ergens heb jij ook gewoon keihard gelijk.

    Ik zou hetzelfde doen, ik heb zo een hekel aan dat soort mensjes.


    Life is hard and then we die

    Etoile schreef:
    Ergens is het gemeen,maar ergens heb jij ook gewoon keihard gelijk.
    ik kan heel gemeen zijn als ik wil. maar meestal ben ik dat niet :D

    @Annick
    welkom bij de club.


    We can only learn to love by loving.

    Etoile schreef:
    Ergens is het gemeen,maar ergens heb jij ook gewoon keihard gelijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik zou haar vermoorden
    grapje. mss


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    BananaCandy schreef:
    ik zou haar vermoorden
    grapje. mss
    Je zou dr misschien vermoorden xD?


    Life is hard and then we die

    Nee je hebt helemaal gelijk.. Schijt aan dat kind.. Moet ze maar niet zo stom doen, als jij dat toch al van tevoren hebt gezegd..
    Het kan dan wel gemeen zijn, maar je hebt echt helemaal gelijk...


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    CloseToMe schreef:
    Nee je hebt helemaal gelijk.. Schijt aan dat kind.. Moet ze maar niet zo stom doen, als jij dat toch al van tevoren hebt gezegd..
    Het kan dan wel gemeen zijn, maar je hebt echt helemaal gelijk...
    ik vind het leuk om gelijk te krijgen :$


    We can only learn to love by loving.

    Vandaal schreef:
    (...) ik vind het leuk om gelijk te krijgen :$
    Opkikkertje voor je zelfvertrouwen :P


    Life is hard and then we die

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 19:58 ]


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Je zou dr misschien vermoorden xD?

    neee niet vermoorden
    opsluiten in psychiater


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Je hebt gelijk, maar ik vind het persoonlijk wel vals. Als jullie het een beetje zat zijn dat ze steeds achter jullie aanloopt, wees dan gewoon eerlijk. Zo weet ook zij waar ze aan toe is en je hoeft het niet op zo'n sneaky manier aan te pakken ;)

    Misschien is dat een optie?


    La credenza è una medicina contro il timore