• Is als mensen een foto hebben bijvoorbeeld met een persoon, en dan knippen ze diegene eraf.
    Dat vind ik zo lullig.
    Dat ziet er dan zo uit van; jij bent lelijk, alleen ik sta er mooi op.
    Maak dan gewoon een leuke foto van jezelf en zet die erop of zo. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jep, naja, he, pubers.


    Life is hard and then we die

    ja,dat is wel. Dat denk ik soms ook =). Al knip ik er soms wel onbekende af ofzo.

    Ja, inderdaad.


    Protège moi de mes désirs.

    En bedankt.
    Nou, dat is heus niet altijd bedoeld met zo'n gedachte, dus daar moet je niet iedereen mee over één kam scheren.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ja, haha.
    Dat vind ik nou ook.


    Smiling but close to tears.

    Ik doe dat eigenlijk wel (': Maar meestal komt dat omat ik die foto leuk vind en dan zegt die persoon; Ik sta er lelijk op, verwijder die foto of knipt/doorstreept mij anders.

    PUKKELxDING schreef:
    Jep, naja, he, pubers.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Yep...

    Suffer schreef:
    En bedankt.
    Nou, dat is heus niet altijd bedoeld met zo'n gedachte, dus daar moet je niet iedereen mee over één kam scheren.


    Ze zegt ook niet dat het zo is, maar dat het zo lijkt en omdat het er lullig uit ziet.


    Smiling but close to tears.

    Ik heb er niets optegen, ik zeg ook vaak van 'knip mij er maar af' omdat ik dan net een raar gezicht trek en mijn vriendin er echt leuk opstaat.


    We can only learn to love by loving.

    Crimineel schreef:
    (...)

    Ze zegt ook niet dat het zo is, maar dat het zo lijkt en omdat het er lullig uit ziet.


    Achja.. Dat doen mensen eenmaal :').
    Ik ook hoor, ghehe. Maar ik denk niet dat mijn vriendinnen het erg vinden als ik dat doe.
    Zeg nou zelf, als ik met iemand op de foto sta maar dat is echt de mooiste foto van mezelf(+ die vriendin) dan zou ik het ook doen :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik heb d'r niks op tegen x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Suffer schreef:
    (...)

    Achja.. Dat doen mensen eenmaal :').
    Ik ook hoor, ghehe. Maar ik denk niet dat mijn vriendinnen het erg vinden als ik dat doe.
    Zeg nou zelf, als ik met iemand op de foto sta maar dat is echt de mooiste foto van mezelf(+ die vriendin) dan zou ik het ook doen :').


    Ja, dat is ook zo.
    Maar ik zie het vaak bij juist díe meisjes, snap je? Van die typetjes, barbie poppen. En die doen het niet omdat hun vriendinnen zeggen dat ze er niet leuk opstaan of wat dan ook, maar omdat ze zichzelf zo mooi vinden. En dat vind ik nou zo stom. ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als ik een echt goeie foto heb van mezelf waar toevallig iemand bij op staat (ik ben een kritisch kutkind wat foto's van mezelf betreft)dan ben ik niet te beroerd om diegene eraf te halen als ik het leuker vind om alleen mezelf erop te hebben.
    Naja, fatsoenlijke foto's van mezelf zijn zeldzaam...


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, dat vind ik ook :'D


    Never run out of reasons to smile...