• Mijn moeder krijgt van haar werk een soort uitstapje naar Gent voor maar 5,- Een stadje in België (toch?). Ehm, wie woont/is daar geweest/kent het? Is het daar leuk shoppen of wat is er allemaal te doen? :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ken het alleen van naam, verder weet ik er niks van. 8D


    Smiling but close to tears.

    Ik woon er een half uur vandaan met de auto. >.<
    een uur met de bus, ja ik ga daar vaak naartoe. ;D
    En ja je hebt een lange winkelstraat, en euhm je hebt daar een cinema, en er is ook een winkelcentrum... ;D

    Maar ik kom daar zo vaak dat het daar eigenlijk niks speciaals meer is voor mij. ;P

    [ bericht aangepast op 8 maart 2010 - 18:37 ]


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Crimineel schreef:
    Ik ken het alleen van naam, verder weet ik er niks van. 8D


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik ben daar al mega vaak geweest xD
    Het valt er best wel mee, maar ik vind het niet zo speciaal

    Ik ken het en ben daar al een aantal keren geweest. Maar ik vind het er niet echt geweldig om te shoppen. Ik was al na een halfuurtje weg -en moet je weten dat ik helemaal van Lier kom, dus wel een tijdje met de trein moet reizen.-

    Crimineel schreef:
    Ik ken het alleen van naam, verder weet ik er niks van. 8D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gent is wel leuk om te shoppen. De winkelstraat is niet geweldig groot, maar het is nog wel gezellig. De stad is vooral bekend voor het studentenleven (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Meh...
    Wij moeten daar 12 uur lang blijven :|


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn papa werkt daar en het is leuk in Gent om the shoppen, maar 't is er ook mooi 8D Zeg dat ze vooral 't Gravensteen (?) gaat bezoeken, dat is een soort kasteel ^^ en 't is er gezellig

    Ik woon in Geeeeeeent ! :'D


    Life begins at the end of your comfort zone

    En ik vind het een heerlijke stad. Eerlijk waar. Oké er zijn niet zoveel winkels als in Antwerpen ofzo, maar het is ook nog heel leuk :'D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik ga er volgend jaar op kot D:

    Finished schreef:
    Ik ga er volgend jaar op kot D:

    Ohh, weet je al waar ergens? ;D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Finished schreef:
    Ik ga er volgend jaar op kot D:

    Me too! =D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gent is geweldig jôh! Woensdag mag ik weer, er zijn gezellige mensen, leuke winkels. En uiteráárd. Het uitgaansleven is er perféct. Menige stad in Nederland kan er nog wat van leren. (: