• Want dat blijkt dus echt wel helemaal hip te zijn, helemaal geweldig/vet/stoer/awesome/wreed/engazomaardoor Dus wat denken jullie?

    Who is in?

    ---
    Ja ik kom hier op omdat ik een meisje hoorde praten op de wc op school over hoe ze een keertje naar het ziekenhuis moest omdat ze te veel gedronken hadden, en har vriendinnen keken haar met grote ogen aan. Oftwel, ze doen haar zo na.

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Lekker toch. Nee grapje. Haha de broer van een vriendin van me had op werkweek een fles wisky alleen opgedronken en toen had hij alcoholvergiftiging.


    when words fail, music speaks.

    Cacharel schreef:
    Ja, zijn we eindelijk stoer!


    Smiling but close to tears.

    Mijn ma heeft het bij een vriend van haar meegemaakt. hij kwam in coma en kwam er niet meer uit, hij is dus overleden. Ze deden een zuipwedstrijdje.


    "Let them eat cake!"

    d8 het niey haha


    love is in the air... but i can't fly

    Ik vind het niet eens leuk om zoveel te drinken dat ik niet meer recht kan lopen. Laat staan in coma raken. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Een meisje uit mijn klas heeft zich een keer bij het indrinken voor een feest bewusteloos gezopen. Toen dachten we dat iedereen er van geleerd had, maar een paar maanden later deden 2 andere meisjes uit mijn leerjaar het ook.
    Triest.


    I clicked my heels and wished for you.

    Dom. Dalijk dan kom je niet meer uit je coma. Maar ergens in mij zegt een stemmetje dat ik het echt heel cool vindt. :D
    <3


    Simple, but effective.

    Mijn ex heeft zich op nieuwjaar in coma gezopen, zijn maag moest leegepompt worden. Zielig vind ik het, maarja.


    Tanya is de beste.

    Okedan. Nee bedankt.
    Mijn vriendin is 2 weken ziek . vorige keer 1 week, van de drank.
    Maar dan ook echt, DOOD en DOOD ziek.
    Zij drinkt nu niet meer, en ik kijk nu beter uit.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Mensen die in het ziekenhuis liggen omdat ze teveel hebben gedronken, lag ik keihard uit.

    Eigen schuld.


    I Leave This Place At Now.

    Ik ken zát mensen van mijn leeftijd , die drinken als een verslaafde. Dat is een van de redenen waarom ik niet drink, ik wil níet meedoen met de "trend".


    Destroy what destroys you.

    Ravel schreef:
    Ja man, dan ben je echt vet stoer :Y)
    Kijk als het nou niet expres gaat, maar dat je er stoer over gaat doen, echt triest (krul)


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik heb es op het nieuws gezien dat jongeren die 'stoer' willen doen, een tampon in de drank doppen, en die dan gebruiken. En ja, jongens steken die dan.. Achteraan x'D Maar daar word je veeeél sneller zat van omdat het dan meteen in je bloed komt, er zijn al veel coma-gevallen gebeurd daardoor ;o

    [ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 18:00 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Zo zielig als je daar stoer mee denkt te zijn. Je lichaam verpesten om op te kunnen vallen.


    Alis volat propriis.

    katrnaSOUNDS schreef:
    Ik heb es op het nieuws gezien dat jongeren die 'stoer' willen doen, een tampon in de drank doppen, en die dan gebruiken. En ja, jongens steken die dan.. Achteraan x'D Maar daar word je veeeél sneller zat van omdat het dan meteen in je bloed komt, er zijn al veel coma-gevallen gebeurd daardoor ;o

    Heb ik ook over gehoord inderdaad, belachelijk gewoon ._.


    Alis volat propriis.