• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen zouden met minder net zo gelukkig moeten zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens, en daarvoor heb ik geen argument :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik wil een leukere stelling! :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    uh... ik zou het niet weten eene kant wel andere kant niet


    you were born original don't die as a copy

    eens want sommige mensen hebben helemaal niks en wij krijgen bijna alles wat we hebben en mensen in andere landen hebben vaak niet eens een bed :[


    I'm just a little girl in a big mean world.

    eens,
    Hier is iedereen het gewend om thuis meer dan één tv te hebben, een computer en dagelijks een uitgebreide maaltijd, terwijl ze in sommige landen elke dag weer hard moeten werken om toch maar eten op tafel te krijgen, zij zijn al gelukkig als ze een klein beetje geld hebben.
    We zouden blij moeten zijn met wat we hebben,
    anderen hebben niet zoveel luxe als ons.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Vind het altijd vreselijk als ik zeg 'Dit eten is vies' en iemand anders dan zegt 'Ben er blij mee, andere hebben niks'. Echt vet annoying als iemand dat zegt. Intresseert mij dat nou, ik vind het vies, punt. ._.

    Geen mening.


    I live for the applause, you will die for it.

    Scarecrow schreef:
    Vind het altijd vreselijk als ik zeg 'Dit eten is vies' en iemand anders dan zegt 'Ben er blij mee, andere hebben niks'. Echt vet annoying als iemand dat zegt. Intresseert mij dat nou, ik vind het vies, punt. ._.

    Geen mening.


    Je neemt me de woorden uit de mond. 8D


    Smiling but close to tears.

    We zijn gewoon verwend =']


    Life is hard and then we die

    FromLaToRome schreef:
    eens,
    Hier is iedereen het gewend om thuis meer dan één tv te hebben, een computer en dagelijks een uitgebreide maaltijd, terwijl ze in sommige landen elke dag weer hard moeten werken om toch maar eten op tafel te krijgen, zij zijn al gelukkig als ze een klein beetje geld hebben.
    We zouden blij moeten zijn met wat we hebben,
    anderen hebben niet zoveel luxe als ons.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Scarecrow schreef:
    Vind het altijd vreselijk als ik zeg 'Dit eten is vies' en iemand anders dan zegt 'Ben er blij mee, andere hebben niks'. Echt vet annoying als iemand dat zegt. Intresseert mij dat nou, ik vind het vies, punt. ._.

    Geen mening.

    Daar sluit ik me bij aan :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ja echt he.
    soms worden gewoon mensen uitgelachen omdat ze iets niet hebben. Dat vind ik echt niet kunnen.
    dus eens!


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Scarecrow schreef:
    Vind het altijd vreselijk als ik zeg 'Dit eten is vies' en iemand anders dan zegt 'Ben er blij mee, andere hebben niks'. Echt vet annoying als iemand dat zegt. Intresseert mij dat nou, ik vind het vies, punt. ._.

    Geen mening.


    maar dat is ook wel weer waar


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    eens XD

    Oneens.. Denk ik.
    Mensen die zijn geboren in goed onderhoudende wijken/dorpen/steden, waar geen armoede is maar ook geen enorme welvaart is, zijn niet anders gewend, zoals wij allemaal hier op Quizlet. Dus als je dan opeens met een boterham en 1 fles water in een week moet lezen is dat minder leuk. Natuurlijk, en dat kun je die mensen niet eens kwalijk nemen, zo zijn we het gewend en dan is 't raar om volgens een andere manier te leven.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Eens!
    veel mensen hebben de luxe die wij hebben niet, ook nooit gehad. Ik wil wedden dat ze er alles voor over hebben om zo luxe als wij het hebben te leven!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •