• Ik en een vriend hebben een probleem dat gaat over een vriendin van ons.
    Met een vriendin van ons gaat het de laatste tijd helemaal niet lekker door wat bepaalde dingen, onder andere door wat pesterijen.

    Een vriendin van ons zit al een paar jaar in over haar gewicht (ze is niet de allerdunste maar ook zeker niet superdik, gewoon wat steviger) en ze at al een paar jaar heel weinig. Zo eet ze bijvoorbeeld tussen de middag al een paar jaar helemaal niks. Nu heeft ze de laatste tijd weer wat pesterijen meegemaakt over dat ze dik is en nu is ze helemaal er in op gegaan.

    Ze heeft een plan voor zichzelf op gesteld waar ze vanaf zaterdag al mee bezig is gegaan. Zo eet ze alleen een paar crackers als ontbijt, het avondeten eet ze ook en voor de rest eet ze niks meer! Ze drinkt heel veel thee en water om het hongergevoel te onderdrukken. Als haar ouders met bijvoorbeeld een snoepje of een koekje komen dan denkt ze daar een uur over na en durft ze het niet op te eten, uiteindelijk doet ze het met heel veel moeite en kleine hapjes die ze zo zacht kauwt dat het vloeistof word. Ze let ook al een paar dagen op alles wat ze eet hoeveel vet en calorieën er in zitten en is aan het oefenen om haar vinger in haar keel te steken en dan te overgeven. Verder is ze de laatste paar dagen ook aardig bezig met snijden..

    Ze draait er helemaal in door en we weten niet meer wat we moeten doen! Ze luistert niet naar ons! We willen haar helpen maar we hebben geen idee hoe het nu moet. We wonen aan de andere kant van het land dus haar opzoeken gaat ook niet zo goed en aangezien zij vaak boos op ons is durven we ook niet echt..

    Hebben jullie tips wat we tegen haar kunnen zeggen of wat we kunnen doen?

    Ik wil niet dat het nog meer bergafwaards met haar gaat. Er is verder niemand die er vanaf weet en die haar dus kan helpen..

    RiannexBFMV schreef:
    Ik wil niet dat het nog meer bergafwaards met haar gaat. Er is verder niemand die er vanaf weet en die haar dus kan helpen..


    En dan nog? Naar jullie luisterd ze echt niet hoor!


    dream, dare, fly!

    Nee maar ze luisterd vast ook niet naar anderen..

    RiannexBFMV schreef:
    Nee maar ze luisterd vast ook niet naar anderen..


    Jonge je weet er geen reet vanaf dus doe ook niet alsof je het weet je kent dr nieteens!


    dream, dare, fly!

    Ik ken haar goed genoeg om dit te weten..

    RiannexBFMV schreef:
    Ik ken haar goed genoeg om dit te weten..


    Je kent haar helemaal niet! En ik kan het weten want ik ben degene die haar het allerbeste kent!
    Naar jullie zou ze nooit luisteren, jullie hebben totaal geen invloed op haar en ik weet niet of jullie het door hebben of niet maar ze staat boven jullie hoor


    dream, dare, fly!

    Dat mag dan wel zo zijn. Maar ze word niet geholpen.

    RiannexBFMV schreef:
    Dat mag dan wel zo zijn. Maar ze word niet geholpen.


    Net alsof jullie invloed op haar hebben


    dream, dare, fly!

    wat naar voor jullie :O
    misschien moet je d'r maar zeggen dat ze nog wel gewoon normaal moet eten enzo, en verder sporten, zodat ze nog wel op een zegmaar gezonde manier afvalt ;o
    verder kan ik jullie niet helpen ben ik bang ):


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    HollowYears schreef:
    wat naar voor jullie :O
    misschien moet je d'r maar zeggen dat ze nog wel gewoon normaal moet eten enzo, en verder sporten, zodat ze nog wel op een zegmaar gezonde manier afvalt ;o
    verder kan ik jullie niet helpen ben ik bang ):


    Daar merk ik geen verschil bij, jaren gedaan niks van gemerkt


    dream, dare, fly!

    Dat hebben we vaak gezegt.
    Maar dat blijkt voor haar een motivatie te zijn om door te gaan..

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Je kent haar helemaal niet! En ik kan het weten want ik ben degene die haar het allerbeste kent!
    Naar jullie zou ze nooit luisteren, jullie hebben totaal geen invloed op haar en ik weet niet of jullie het door hebben of niet maar ze staat boven jullie hoor

    Het spijt me dat ik me hier mee bemoei maar ik denk dat je wel iets rustiger van reageren voordat het dadelijk uitloopt op een ruzie..

    [ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 22:04 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Het spijt me dat ik me hier mee bemoei maar ik denk dat je wel iets rustiger van reageren voordat het dadelijk uitloopt op een ruzie..


    Ik ben gewoon boos op haar en dat weet ze zelf ook wel!
    Ze moet eens kappen alles tegen iedereen door te vertellen wat zij hoort over mij...
    Ik vind het niet leuk dat ze de enige plek waar ik nog mezelf kan zijn atm ineens alles loopt te vertellen terwijl we geen eens vriendinnen zijn...
    Niks aanvallends of stoms tegen jou hoor (:

    [ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 22:16 ]


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Ik ben gewoon boos op haar en dat weet ze zelf ook wel!
    Ze moet eens kappen alles tegen iedereen door te vertellen wat zij hoort over mij...
    Ik vind het niet leuk dat ze de enige plek waar ik nog mezelf kan zijn atm ineens alles loopt te vertellen terwijl we geen eens vriendinnen zijn...
    Niks aanvallends of stoms tegen jou hoor (:

    Oh,
    Dat is lastig, maar inderdaad ik vind het wel een beetje 'raar' om het nu ook hier rond te verspreiden wat ze gehoord heeft. Ongeveer meer als de helft van Quizlet zal het toch niet geloven maar alsnog is dat gewoon slecht.
    Ik ben er voor je (;


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Oh,
    Dat is lastig, maar inderdaad ik vind het wel een beetje 'raar' om het nu ook hier rond te verspreiden wat ze gehoord heeft. Ongeveer meer als de helft van Quizlet zal het toch niet geloven maar alsnog is dat gewoon slecht.
    Ik ben er voor je (;


    Thx (:


    dream, dare, fly!