• Loopt een beetje af met bloopers? Een meisje dat aanwezig is op het concert, zit te twitteren. Zo is Tom al van een box gevallen, Georg het podium afgelopen, Bill zouw weer een stuk tekst zijn vergeten. En de boot waarmee ze zouden komen konden ze niet door laten gaan omdat de rivier bevrozen was.
    Oké, maar dit vind ik allemaal toch wel grappig om dat op één avond te moeten mee maken op één concert.
    Edit;
    Nu zou er ook iets mis zijn geweest met het podium, waardoor het ei niet volledig was. De helft van Tom zijn kant mist, was wat het meisje twitterde.

[ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 20:59 ]

Hahahahha (in hoofdletters) ik zou dat nu echt willen zien.

I recycle my thoughts.

Wat ik heb gehoord is dat de catwalk mist, een stuk van Toms ei mist in verband met de zaal. Deze zou te klein zijn, en ze zijn al naar een grotere zaal verhuisd, Tom zou gevallen zijn, Bill zou zijn tekst voor de tweede keer deze tour zijn vergeten bij Phantomrider/Geisterfahrer, ze waren te laat om nog een signeersessie te doen vanwege het bevroren water, hierdoor hadden ook stukken van het podium vertraging/zaten vast.. En tot slot scheen ook één van Bills outfits te missen. Wat een rampconcert. Arme schaapjes. Wil heeeeel stiekem alles hebben gezien, omdat ze dan heel hard had moeten lachen.

EDIT : Ik heb een foto van de zaal gevonden, zonder catwalk dus. http://www.quizlet.nl/foto.php?id=156099

[ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 23:28 ]

Save me with your love tonight.

Utopia schreef:
    Wat ik heb gehoord is dat de catwalk mist, een stuk van Toms ei mist in verband met de zaal. Deze zou te klein zijn, en ze zijn al naar een grotere zaal verhuisd, Tom zou gevallen zijn, Bill zou zijn tekst voor de tweede keer deze tour zijn vergeten bij Phantomrider/Geisterfahrer, ze waren te laat om nog een signeersessie te doen vanwege het bevroren water, hierdoor hadden ook stukken van het podium vertraging/zaten vast.. En tot slot scheen ook één van Bills outfits te missen. Wat een rampconcert. Arme schaapjes. Wil heeeeel stiekem alles hebben gezien, omdat ze dan heel hard had moeten lachen.

+ Tom is ook een stuk tekst vergeten bij zoom.

Irgendwann schreef:
    (...)
    + Tom is ook een stuk tekst vergeten bij zoom.

Zong hij daarbij mee? 8D Arm lief schaapje toch. Ze gaan lekker.

Save me with your love tonight.

Utopia schreef:
    (...)

Zong hij daarbij mee? 8D Arm lief schaapje toch. Ze gaan lekker.

Ik wist eigenlijk ook niet dat hij erbij mee zong. Maar het stond ermee op, dus dan zal het zo zijn zeker ? Oo

Irgendwann schreef:
    (...)
    Ik wist eigenlijk ook niet dat hij erbij mee zong. Maar het stond ermee op, dus dan zal het zo zijn zeker ? Oo

Misschien werd er een pianostukje mee bedoeld. Jeweetwel ;p

Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

dát is wel kut zeg :V arme gassies

BAM!

wel zielig voor ze :[

I'm just a little girl in a big mean world.

Tja, iedereen heeft wel eens een slechte dag (krul)

'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

Oneeh ö

Your Butt is Mine!

Als dat echt is, zou het wel erg lullig zijn.

Aaaaaaaaaaah best sneu.

I recycle my thoughts.

Clockwise schreef:
    (...)

Ja, dat kan ook x)

Clockwise schreef:
    (...)
    Klopt, het einde van Zoom into me is anders dan die van Zoom.

Life is hard and then we die

haha dat is echt zielig voor zde.

We can only learn to love by loving.