• dus ik was vanmiddag met mijn hond helemaal naar achteren in het bos gewandeld een aantal straten verder van mijn huis. Er was daar een grote berg met allemaal stenen afval, .. daar was ik dus opgeklommen met mijn hond en aan de andere kant van die berg was een eng verlaten mini dorpje net een oude manege maar er waren zelfs bunkers enzo, ik durfde er niet alleen heen dus belde ik een vriendin en ze is meteen gekomen, we hebben ons toen met een touw rond een boom naar beneden laten glijden ;p . het was er zo eng! er hingen dode vogels aan touwtjes aan de takken enzo en aan een van die huisjes hing er een bordje met: mijn huis is klein maar hierbinnen is het fijn. de klink was ondersteboven aan de deur gevezen enzo, het leek net een horror .

    [url] http://www.quizlet.nl/users/Trash/[/url]was erbij (:

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 20:57 ]


    act, don't talk

    Dat lijkt me echt super interessant :o


    Life is hard and then we die

    Closure schreef:
    (...)


    Nee, Antwerpen België


    Ah ja ok. Want ik woon ook in België maar in West-Vlaanderen.


    I found myself in Wonderland.

    Pliena schreef:
    Ghahaha, dat hebben wij hier toch niet. Liepen er mensen rond?


    nee, het was helemaal achterin een bos achter een grote en ook lange berg, zoals ik zei is het net of niemand ervan mag weten ofso echt eng


    act, don't talk

    Giggle schreef:
    (...)

    Ah ja ok. Want ik woon ook in België maar in West-Vlaanderen.


    Dat is ver ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Zeker vet D: Dat wil ik zien.


    I live for the applause, you will die for it.

    Jammer genoeg is het in België.
    Ik zou er echt graag naartoe willen..
    Misschien is het beter als je het voorlopig nog even geheim houdt, want het zal juist de bedoeling zijn geweest dat het niet overvol met mensen moet zijn..


    your eyes are like stars in the night.

    thetourist schreef:
    (...)

    nee, het was helemaal achterin een bos achter een grote en ook lange berg, zoals ik zei is het net of niemand ervan mag weten ofso echt eng


    Wow, de volgende keer wil ik écht meegaan maar het is zo ver .. Trek er veel foto' s van (krul)


    I found myself in Wonderland.

    Coool o.o


    Hope goes lost but never dies.

    Er stonden trouwens ook stallen van paarden ofso en een oude auto, een wc kotje ;p we hebben geen spuiten terug gevonden dus het is ook niet het geval dat er zwervers ofso zitten maar die dode vogels aan touwtjes klint wel erg psychopatisch

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 21:03 ]


    act, don't talk

    thetourist schreef:
    Er stonden trouwens ook stallen van paarden ofso en een oude auto, een wc kotje ;p we hebben geen spuiten terug gevonden dus het is ook niet het geval dat er zwervers ofso zitten maar die dode vogels aan touwtjes klint wel erg psychopatisch

    Dat lijkt me ook heel psychopatisch. Denk je dat het al lang leeg staat?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Jammer genoeg is het in België.
    Ik zou er echt graag naartoe willen..
    Misschien is het beter als je het voorlopig nog even geheim houdt, want het zal juist de bedoeling zijn geweest dat het niet overvol met mensen moet zijn..


    ja eerst hadden ik en die vriendin om het te renoveren, alé ja zo gezellig maken en dan een plaats waar we kunnen 'rondhangen' we hadden al een constructie gemaakt met een ladder zodat we gemakkelijker naar beneden zouden raken (:


    act, don't talk

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dat lijkt me ook heel psychopatisch. Denk je dat het al lang leeg staat?


    alles is rot, dus ik denk het wel, in een kastje lagen er enkele paardenzweepjes en die waren helemaal groen en die auto.. je kon niet meer door die ramen kijken, die bunker dierf ik niet in was echt te eng


    act, don't talk

    Poseidon schreef:
    (...)
    Dat lijkt me ook heel psychopatisch. Denk je dat het al lang leeg staat?


    Iew lijkt me eng ._.


    I found myself in Wonderland.

    thetourist schreef:
    (...)

    alles is rot, dus ik denk het wel, in een kastje lagen er enkele paardenzweepjes en die waren helemaal groen en die auto.. je kon niet meer door die ramen kijken, die bunker dierf ik niet in was echt te eng


    Waren er mensen ? En in de huizen zag je iemand ofzo ?


    I found myself in Wonderland.

    Omg, daar wil ik naartoe ;o