• Want ik ben begonnen met een verhaal. En ik heb ook allemaal leuke ideeën enzo. Alleen 1 probleem, ik vind het begin zó saai dat ik bang ben dat mensen gelijk stoppen met lezen na de eerste paar hoofdstukken.
    Heeft iemand tips waardoor in de eerste hoofdstukken al interesse wordt opgewekt? x


    it's so empty living behind these castle walls

    Nee.

    Hahah. Bij mij is het ook altijd saai. Dus ik kan je niet helpen. Zorgen dat er in élk hoofdstuk toch iets leuks of grappigs gebeurd. Van opmerkingen alleen dan ;D x


    Some people make the world special just by being in it

    Géén proloog, begin midden in het verhaal. En dat dan later in het verhaal wat daarvoor gebeurt is pas verteld wordt.
    Zo'n soort begin, snap je?

    HAHA VERKEERD ACCOUNT!
    Dit moet Desolate zijn!x]

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 20:47 ]

    Mysterieuze uitleg van het hele verhaal, en het begin beetje mysterieus/vaag maken, maar dat ze het later wel begrijpen? o.o


    Smiling but close to tears.

    Hahaha Marleen! (N)

    Maar inderdaad, geen proloog, begin direct boem pats met iets heftigs. Of begin met een íjzersterke proloog. Als iemand de proloog niets aan vindt, zal diegene sowieso je verhaal niet lezen.

    Juneau schreef:
    Géén proloog, begin midden in het verhaal. En dat dan later in het verhaal wat daarvoor gebeurt is pas verteld wordt.
    Zo'n soort begin, snap je?

    HAHA VERKEERD ACCOUNT!
    Dit moet Desolate zijn!x]


    Dat was dus mijn Reactie.
    En nu ben ik betrapt..X:


    everything, in time

    Hahahah, maar zelf vind ik mijn proloog wel heel interessant en goed geschreven, en hij is niet te lang.
    -kapsones-

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 21:04 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Crimineel schreef:
    Mysterieuze uitleg van het hele verhaal, en het begin beetje mysterieus/vaag maken, maar dat ze het later wel begrijpen? o.o


    + grappige opmerkingen (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Cliffhangers :]
    Bepaalde dreigende verstandhouding tussen een paar mensen die de spanning oplaadt.


    No growth of the heart is ever a waste

    bij mij was dat ook eerste hoofdstukken zijn beetje saai daarna werden ze leuker maar veel waren al afgehaakt:(

    ik zou ook echt niet weten sorry


    Be yourself, before you forget who that is.