• Jha, wat vinden jullie daar van?
    Ik heb namelijk een tijdje terug mijn oor gestrecht en mensen zeggen de helle tijd dat ze dat zelfverminking vinden.
    Nu wil ik even weten of jullie daar ook zo over denken.

    Dus vinden jullie Stretchen Zelfverminking ?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niet per se zelfverminking, maar wel lelijk.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Joselyne schreef:
    Ik vind het geen zelfverminking, maar ik zou het zelf niet doen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ligt eraan. Zegmaar als je oorlel er niet "groter" door word, als je snapt wat ik bedoel, vind ik het geen verminking. Maar als je oorlel er echt heel erg door opgerekt word wel.


    Alis volat propriis.

    even serieus, wat is stretchen? :$
    dat begin ik me nu af te vragen.


    Smiling but close to tears.

    Ik vind geen zelfverminking, als je het maar zelf wilt.


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Crimineel schreef:
    even serieus, wat is stretchen? :$
    dat begin ik me nu af te vragen.

    Je oor oprekken, door middel van dit soort dingen, dan komt het er ongeveer zo uit te zien.


    Alis volat propriis.

    Omaticaya schreef:
    (...)
    Je oor oprekken, door middel van dit soort dingen, dan komt het er ongeveer zo uit te zien.


    OHOH, ik ken zo iemand en die heeft dat, dat is zo gaaf he.
    en ik vind het geen zelfverminking, alleen als iemand het nietmeer wilt zegmaar, en het blijft voor altijd zo staan? o.o
    want dat heeft die gozert die ik ken. o.o


    Smiling but close to tears.

    De jongen op wie ik een crush heb heeft er een, het stoort me niet, alleen als hij het uit doet zit daar zo'n gat x'D


    All this dampness is damp.

    Crimineel schreef:
    (...)

    OHOH, ik ken zo iemand en die heeft dat, dat is zo gaaf he.
    en ik vind het geen zelfverminking, alleen als iemand het nietmeer wilt zegmaar, en het blijft voor altijd zo staan? o.o
    want dat heeft die gozert die ik ken. o.o

    Tot een bepaalde grootte kan het nog dichtgroeien maar vanaf ongeveer 10 mm niet meer ;]


    Alis volat propriis.

    Oorbellen of piercings zijn toch ook geen zelfverminking? Stretchen is ook gewoon een manier van sieraden dragen.


    Save me with your love tonight.

    Ik doe het zelf ook, dus naar mijn mening is het geen zelfverminking. Als je ze nou echt té groot maakt is het gewoon niet mooi meer, vind ik dan. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Utopia schreef:
    Oorbellen of piercings zijn toch ook geen zelfverminking? Stretchen is ook gewoon een manier van sieraden dragen.

    Nah, heel veel mensen vinden bepaalde piercings zoals lip, industrial, angelbite enzo wel verminking..
    Ik denk ook dat ze het verminking vinden omdat je huid van stretchers kan gaan rotten. -Heb ik gehoord-


    Alis volat propriis.

    Omaticaya schreef:
    (...)
    Tot een bepaalde grootte kan het nog dichtgroeien maar vanaf ongeveer 10 mm niet meer ;]


    Ja maar die gozer had 2cm ofzo.


    Smiling but close to tears.

    Crimineel schreef:
    (...)

    Ja maar die gozer had 2cm ofzo.

    Dan kan het niet meer dichtgroeien lijkt me..


    Alis volat propriis.

    Improvident schreef:
    Ik doe het zelf ook, dus naar mijn mening is het geen zelfverminking. Als je ze nou echt té groot maakt is het gewoon niet mooi meer, vind ik dan. (:

    Inderdaad. dit vind ik wel mooi, maar zo'n hele grote vind ik echt spuuglelijk.


    Alis volat propriis.