Dit is de druppel ik ben het nu echt spuugzat!
Dit topic had ik laatst geopend…
Ze heeft eerst vrienden van haar op me af gestuurd om mijn profielfoto op hyves te commenten met "wowwwwwwwwwwwww jij bent dik en je houd je buik nu al in nou groetjes mij"
Daarna maakt ze van haar wie wat waar op hyves waarom zijn sommige mensen zo lelijk en dik.
Kom ik haar maandag op school tegen op de trap doet ze heel overdreven een olifant na en stampen op de trap en die andere 2 die erbij waren (wat ook eerst mijn vrienden waren) die liggen er helemaal dubbel om!
Daarna komt ze 3 dagen niet op school om één of andere vage reden (en als ze er wel is is ze er toch altijd maar 2 uur en gaat weer naar huis + komt altijd te laat) en is ze er vandaag weer durft ze haar bek niet tegen me open te trekken…
Kom ik thuis heeft ze weer zo’n dom vriendje op me af gestuurd op hyves om te krabbelen hey dikke ik vroeg me even af he? Wat doe jij facking tof dan laatst kwam ik je lichaam nog tegen bij het station en dan trek je je bek niet open over mij? Maar als ik er niet bij ben mag het wel, dacht het niet fat chick!, terwijl ik nog nooit wat over hem gezegd heb en ik weet wel zeker dat dat mens die hem op me af gestuurd heeft gewoon weer eens wat heeft zitten te lullen…
Ik heb het er met me moeder over gehad want die had meteen maandag door dat er wat was en die zei dat ik het beste hun kon negeren en naar mijn coach kon gaan als het zo doorging (wat jullie trouwens ook zeiden) en ze begon helemaal over anorexia dat je dat van zulke dingen kan krijgen (dat wist ik zelf ook al maar omdat er een hele goeie vriendin nu opgenomen is voor anorexia heeft ze het er ineens over)…
Naar mijn coach ben ik nog niet gegaan want het is pas sinds ik nu weer thuis ben begonnen, wel heb ik van alles een print screen gemaakt als “bewijs”, maar aan de andere kant durf ik niet naar mijn coach want dan word het alleen nog maar erger!
En elke keer als het net over lijkt begint ze weer! Ik heb jaren lang dat soort dingen moeten aanhoren, ik ben er ook al jaren lang om gepest! Dit schooljaar was het eindelijk anders, was het leuk en ik ging nooit met tegenzin meer naar school. Ik voelde me weer helemaal fijn en accepteerde mezelf…
En nu heeft ze het allemaal weer verpest! Ik weet dat ik het moet negeren maar ik kan het niet! Het blijft nachten lang door mijn hoofd spoken wat voor dingen ze zeggen, mijn zelfvertrouwen is weer 0,0000000 en ik weet het gewoon niet meer! Ik ben de hele week al kortaf, depri, chagarijnig en moe omdat ik ’s nachts die opmerkingen nog door mijn hoofd hoor gaan en er niet van kan slapen en ik nachten lang jank om die dingen.
Ik ben elke keer bang om naar school te gaan en ik heb nergens meer zin in…
Ik kwam jankend en boos thuis (gelukkig zijn mijn ouders er niet) en ik heb nu echt de neiging om dingen te doen die die vriendin met anorexia ook deed... Ik weet dat het slecht is en ik heb niks gedaan maar ik heb gewoon zin om het te doen nu...
Ik moest dit even kwijt…
[ bericht aangepast op 5 maart 2010 - 16:24 ]
dream, dare, fly!