Pestkop schreef: Haha, weet je wat ik niet snap? Als een 'normale' jongen een boer laat, vinden meisjes het vies. Laat Bill een boer, vinden ze het schattig. Haha :')
Ik vind het nasty en goor als ik naast hem gestaan had had ik hm een stomp tegen zin achterhoofd gegeven :'DDD
Ik vind hem er niet erg dronken uitzien, sorry. ;') En ik heb een hekel aan mensen die boeren laten, zo ook bij Bill. Maar het is wel schattig hoe hij daarna zijn hoofd kantelt. (:
Pestkop schreef: Haha, weet je wat ik niet snap? Als een 'normale' jongen een boer laat, vinden meisjes het vies. Laat Bill een boer, vinden ze het schattig. Haha :')
Fiction schreef: Ook al is het Bill.
Ik vind onbeleefd.
Waarom al zat zijn in de eerste plaats?
Ze hebben toen 4 Comet awards gewonnen, terwijl ze dat helemaal niet hadden verwacht en dan komt daar wel eens een drankje bij zien en na dat drankje volgen er meer.Toch normaal? Die jongen is en blijft ook een gewoon mens.
Haha, nu zit iedereen net te praten alsof dronken zijn verboden is, jonge jonge
Tuurlijk is Bill schattig (a)
Vooral als ie met z'n hoofd scheef gaat zitten.
Ik blijf het eigenlijk wel vies vinden. Doe opsenminst je hand voor je mond, ofzo. ><
Achja ergens, hij word voordurend gefilmd, dus kan het ook bijna niet in 'privé'.