• Haha, Bill is en blijft echt schattig! Ook als hij 'dronken' is. En hij laat een boer! XD
    Kijk hoe schattig hij is!!
    <3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    OMFG, NET EEN KIKKER OP HET EINDE. 8DDD
    Sorry voor de hoofdletters ;x dat moest even.

    Hahah,
    Als hij een boer laat is het niet schattig, maar die kop erna is wel lief eigenlijk.
    Ik laat toch lekker hardere boeren.


    Your make-up is terrible

    Pestkop schreef:
    Haha, weet je wat ik niet snap? Als een 'normale' jongen een boer laat, vinden meisjes het vies. Laat Bill een boer, vinden ze het schattig. Haha :')
    Ik vind het nasty en goor D: als ik naast hem gestaan had had ik hm een stomp tegen zin achterhoofd gegeven :'DDD


    Wie du mir, so ich dir.

    BillBomm schreef:
    (...)
    Hij mag toch wel eens zat zijn. Hij is ook maar een gewone jongen! :')

    Ja,dat is zo ^-^ Ik snap mensen soms niet hoor,beroemdheden zijn ook gewoon mensen.. Dat denk ik te minstenxD


    All those things that you desire, you will find here in the fire.

    Ik vind hem er niet erg dronken uitzien, sorry. ;') En ik heb een hekel aan mensen die boeren laten, zo ook bij Bill. Maar het is wel schattig hoe hij daarna zijn hoofd kantelt. (:


    Save me with your love tonight.

    Pestkop schreef:
    Haha, weet je wat ik niet snap? Als een 'normale' jongen een boer laat, vinden meisjes het vies. Laat Bill een boer, vinden ze het schattig. Haha :')

    daar heb je een punt 8]

    Hij kijkt echt schattig! (flower)


    it's so empty living behind these castle walls

    even serieus, wat is daar schattig aan?


    Smiling but close to tears.

    Fiction schreef:
    Ook al is het Bill.
    Ik vind onbeleefd.
    Waarom al zat zijn in de eerste plaats?


    Ze hebben toen 4 Comet awards gewonnen, terwijl ze dat helemaal niet hadden verwacht en dan komt daar wel eens een drankje bij zien en na dat drankje volgen er meer.Toch normaal? Die jongen is en blijft ook een gewoon mens.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Haha, nu zit iedereen net te praten alsof dronken zijn verboden is, jonge jonge ;D
    Tuurlijk is Bill schattig (a)
    Vooral als ie met z'n hoofd scheef gaat zitten.

    Pestkop schreef:
    Haha, weet je wat ik niet snap? Als een 'normale' jongen een boer laat, vinden meisjes het vies. Laat Bill een boer, vinden ze het schattig. Haha :')

    Urgh, ik vind hem nu juist nog enger. :'s


    All this dampness is damp.

    Ik blijf het eigenlijk wel vies vinden. Doe opsenminst je hand voor je mond, ofzo. ><
    Achja ergens, hij word voordurend gefilmd, dus kan het ook bijna niet in 'privé'.


    Tanya is de beste.

    Uhm ik vind het nogal onbeleefd van hem :'D


    -

    Spaceship schreef:
    Urgh, ik vind hem nu juist nog enger. :'s


    Hij is/was zoiezo al eng, haha.


    Smiling but close to tears.