• Mensen vinden mij altijd grappig reageren op een compliment, want ik wordt daar écht vrolijk van. Je ziet mij gewoon stralen als ik merk dat ze hun compliment menen en dat vinden ze leuk. Iemand zei laatst zo: "Ik vind jou echt grappig. Als iemand iets positiefs over jou zegt wordt je helemaal blij."

    Nouja, iedereen zou blij worden van een compliment als die op de basisschool alleen maar beledegingen heeft gehoord toch?
    En zowiezo, complimenten maken blij.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik kan daar juist niet mee omgaan :'D Als iemand mij een compliment geeft is het vaak van: 'Eh oke. Ofzo? Dankje?'


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik kan er niet tegen als mensen me complimentjes geven. Dan heb ik echt geen idee wat ik moet antwoorden.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik weet ook niet zo goed hoe ik er mee om moet gaan.x]

    Ik word heel zenuwwachtig, wip van mijn ene voet op de andere en lach een 'dankjewel'.


    everything, in time

    Ik reageer heel overdreven blij en weet niet wat ik moet zeggen. Dan begin ik te lachen en dat vinden ze leuk, ghihi.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik krijg vaak complimenten over mijn tekeningen. Maar ik weet niet wat ik moet zeggen. Zo heel zelfverzekerd 'Dankje' zeggen komt zo opschepperig over :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik word er altijd helemaal hyper van en ga dan overdreven vrolijk "dankjeweeeeeeeeeeel" zeggen x'D


    Get back motherfuckerz'

    Ik vind het ook altijd leuk, maar weet niet echt hoe ik erop moet reageren hehe. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ravel schreef:
    Ik kan daar juist niet mee omgaan :'D Als iemand mij een compliment geeft is het vaak van: 'Eh oke. Ofzo? Dankje?'


    None but ourselves can free our minds.

    Ik word altijd verlegen als ik een compliment krijg :'D

    Predictable schreef:
    Ik word altijd verlegen als ik een compliment krijg :'D

    Ik krijg dan altijd zo'n vet rooie kop, lol


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik word dan rood. En het rare is dat niet veel dingen me rood kunnen maken :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Treasures schreef:
    Ik kan er niet tegen als mensen me complimentjes geven. Dan heb ik echt geen idee wat ik moet antwoorden.


    Heb ik ook, alleen word ik vaak ook wel vrolijk van complimenten, alleen weet ik niks terug te zeggen :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik word depri als iemand een compliment geeft.

    Née, joke. (krul)


    Some people make the world special just by being in it