• Als je van office versie 2003 hebt, kan je die dan ergens anders naartoe sturen waar ze versie 2007 hebben, en kan je hem dan openen?
    Als dat niet zo is dan ben ik dood ._.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jah, dat is volgens mij wel mogelijk.

    Ja, alleen andersom is het moeilijker.
    Die mensen met 2007 openen hem automatisch in compiliteitmodus ofzoiets. Dus als je 2007 hebt en je moet naar 2003 sturen, moet je hem ook in zo'n modus opslaan. -ik voel me slim-


    Your make-up is terrible

    Moet je dat niet installeren via een cd-rom?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    @ TeddyMurder
    Ja weet ik. Ik moet namelijk naar school mijn presentatie sturen, maar ik heb hier 2003, en daar hebben ze 2007. Dus als ze het niet konden openen zou ik een probleem hebben zeg maar ^^


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je moet zorgen dat je een converter hebt bij de ontvangende pc. Die kun je gratiesh downloaden. (zie converter microsoft office)
    Of.. wat makkelijker (aangezien school pc's downloads vaak niet toelaten): sla het bestand op als powerpoint 2007 :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Je moet zorgen dat je een converter hebt bij de ontvangende pc. Die kun je gratiesh downloaden. (zie converter microsoft office)
    Of.. wat makkelijker (aangezien school pc's downloads vaak niet toelaten): sla het bestand op als powerpoint 2007 :]

    Hoe hoe hoe hoe?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?