• Vandaag ging ik een video gesprek doen met Sebas aka Lycaon.
    Hij type dat ik moest oppassen, anders ging de veter in mn neus kreupen
    En voor hij op enter drukte zat mn veter al in mn neus Ö

    Haha, de veter van mn vest ja, niet die van mn schoen (nerd)
    Wie kan nog meer gedachte lezen?

    Hahaha, ik vind het zo grappig :x

    Ik samen met Naomy, volgens mij. Of wij denken hetzelfde.


    Your make-up is terrible

    Ik snap er helemaal niets van? :'D
    & ik kan heel goed relaties voorspellen. telt dat ook? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb vaak telepathie met mijn beste vriendin ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik denk en zeg vaak precies hetzelfde als een vriendin van me. Een keer was het echt grappig:
    Adeline en Shireen: 'Alle Chinezen lijken op elkaar.' En terwijl we dat zeiden, draaiden we ons hoofd om naast elkaar. Het was echt hilarisch, en we hebben wel vaker vaker, haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ooit een keer zaten ik en m'n beste vriendin op school naast elkaar en het meisje voor ons draaide zich om om met ons te praten en ik en mn vriendin deden op hetzelfde moment,
    'Ik ben moe -zucht-' terwijl we ons hoofd op onze arm legden, op hetzélfde moment met dezelfde arm,

    dat meisje haar gezicht: wtf Oo

    Zolang je mijn gedachten maar niet leest, dat vind ik eng hoor!ö

    <'3


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Zolang je mijn gedachten maar niet leest, dat vind ik eng hoor!ö

    <'3

    Dat is inderdaad wel grappig.
    Zelf kan ik geen gedachten lezen, jammer genoeg.
    Veel mensen denken dat ze het soms kunnen, of dat ze hetzelfde denken als anderen. Maar, meestal is dat gewoon toeval. Als je met vrienden over iets aan het praten bent, kan het goed zijn dat jij en iemand anders dezelfde mening hebben en dus daarom iets tegelijkertijd zeggen.
    Ik en mijn zus - we zijn een tweeling - hebben wel eens gehad dat we allebei iets vertelde met precies dezelfde woorden. Halverwege onze in keken we elkaar aan en na een evenlange pauze begonnen we allebei weer te praten en weer gebruikten we dezelfde woorden.
    Dat was wel leuk ^-^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Hahahah nasty :Y). Sebas is gewoon een oliebol, net als jij (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.