• Ik moet een werkstuk maken voor economie, en ik word gewoon afgeleid door quizlet.
    Alle internet dingen en word bestanden die open staan, is voor dat werkstuk, behalve quizlet.
    Het zijn iets van 3 word bestanden, en 5internetdingen, en wat doe ik: Quizlet, haha.

    Worden jullie ook vaak afgeleid door Quizlet? o.o


    Smiling but close to tears.

    Haha, dit is zo herkenbaar.
    Ik moet voor vrijdag een boekverslag inleveren en ben er nog gen een x aan begonnen omdat ik word afgeleid door quizlet!

    Quizlet rocks (L)


    Live life like a raver.

    Ik wilde mijn les van morgen voorbereiden :x Maar ik heb geen zin.


    Your make-up is terrible

    Soms. xd
    Maar meestal probeer ik eerst alles te leren voordat ik Quizlet opzet enzo. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Eigenlijk niet. Ik maak sowieso nooit werkstukken, ik zeg altijd: ik heb hem wel ingeleverd haha ;x


    when words fail, music speaks.

    Jaaa :D
    ik ook altijd
    ben k aan mijn eindwerk bezig
    toch nog eens quizlet kijken :D
    en dan blijf ik bezig en voor ik weet ben ik uren op quizlet aan te kijken Ö
    haha ^^


    Your Butt is Mine!

    Ik hoor nu een foto te photoshoppen voor een vriendin, economie te maken, een plaatje te zoeken voor economie, The simpsons te kijken en nog wat andere dingen te doen maar ik zit ook geen op Quizlet.
    Quizlet is zelfs de reden dat ik mijn huiswerk niet maak haha, dat en mijn luiheid (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik moet nu Wiskunde studeren, maar omdat ik mijn mondeling Nederlands heb getypt, ben ik even komen kijken en nu raak ik niet meer weg ;x

    Ik ben sowieso altijd met andere dingen bezig dan met wat ik moet doen. En Quizzol werkt ook nogal tegen ;x


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ja. Quizlet is nou eenmaal veel leuker dan schoolwerk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja. Ik moet een presentatie maken voor scheikunde, voor morgen.
    Tja, ik ben er nog niet mee begonnen..
    Hoe?
    Door Quizlet.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, best wel x'D


    All this dampness is damp.

    Ooh, dat ken ik ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Haha, nee, niet door Q. Wel door msn. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nou.. ik ben het mezelf aan het afleren en het gaat redelijk goed.
    Na mijn absoluut beroerde cijfers van de laatste proefwerkweek moet ik mezelf uit het dal halen en ik heb vandaag 1 examen voor Engels af (45 vragen) terwijl Q de hele tijd aan stond :'D

    I'm proud _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Altijd x: