• hoi
    nou kijk,
    Ik ben bezig met een story alleen,
    ik ben bezig met het schrijven van een stukje waar ze sex gaan hebben.
    alleen hoe kan ik dat schrijven?
    HEt begin in details en daarna door spoelen totdat ze klaar zijn.
    of alles in detail?
    wat vind een lezer prettig?

    [ bericht aangepast op 3 maart 2010 - 10:38 ]


    Whisper words of wisdom, Let It Be

    alles in detail is leuk, vind ik dan x'D


    I solemny swear i am up to no good

    okee ;D
    ik wacht nog even op de reactie van andere mensen en kijk wat de meerderheid zegt(nerd)


    Whisper words of wisdom, Let It Be

    alles in details Hehe.

    ^^


    The magic will never end.

    Schrijf wat jij 't fijnste vindt om te schrijven.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Schrijf wat jij 't fijnste vindt om te schrijven.


    dat is het probleem mij makt niet uit ik vind beide wel fijn. xd


    Whisper words of wisdom, Let It Be

    Ligt eraan of het relevant is bij het verhaal. Zo heb ik een verhaal waarin seks en liefde de hoofdtoon voeren, bijvoorbeeld te lezen in dit fragment. Persoonlijk vind ik dus details leuk om te lezen, maar seks een korte onderbreking van het hoofdonderwerp is zou ik het niet al te uitgebreid maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Persoonlijk zou ik enkel het begin in details doen, omdat ik me niet zo comfortabel voel met alles in details schrijven en ik schrijf zelf ook geen verhalen waarin seks belangrijk is.
    Maar, als jij daar zelf geen problemen mee hebt, kan je dat wel altijd doen. Maar, net als Zaitsev al zei, kan je het beter niet te uitgebreid maken als seks in het verhaal niet zo belangrijk is.
    Ik denk wel dat de meeste lezers op quizlet liever veel details hebben bij seksscènes.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    alles schrijven, tot in de sappigste details:9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    popcornxshit schreef:
    alles schrijven, tot in de sappigste details:9~

    Verplaatst naar story problemen


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Zaitsev schreef:
    Ligt eraan of het relevant is bij het verhaal. Zo heb ik een verhaal waarin seks en liefde de hoofdtoon voeren, bijvoorbeeld te lezen in dit fragment. Persoonlijk vind ik dus details leuk om te lezen, maar seks een korte onderbreking van het hoofdonderwerp is zou ik het niet al te uitgebreid maken.


    we were young but we were blind.

    Hmm.. Ligt eraan of het raar gaat klinken. Als je de seks op een 'aparte' manier beschrijft kan dat de scène slecht maken. Beschrijf je het goed, dan zou ik alles in detail doen, kan de lezer zelf beslissen wat hij wel of niet wil lezen.


    Not now, I'm thinking panda thoughts

    Ik persoonlijk vind het helemaal niks om te lezen. Ik sla zo'n story liever over, die helemaal in detail gaat.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.