Ik zou gewoon op mijn moeder afstappen en zeggen: 'Mam, ik wil aan de pil.'
Maar ik heb een oudere zus die me probeert te dwingen en er telkens weer over begint, ha - ha!
Als ik zestien ben MOET ik van mijn moeder aan de pil. Vroeger gebruikte ik hem ook, maar dat kwam door zwaar ernstige krampen. Maar die zijn nu weg dus ik heb de pil niet meer nodig.
Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.
gewoon normaal vragen, het is heel gewoom om aan de pil te gaan dus er is niks raar aan om het te vragen en zeker niet aan je moeder want dat is perslot van rekening ook een vrouw.
Ik zou het toen 2 a 3 jaar geleden op vakantie worden..en dat vertelde ik mijn ma! en vroeg zo: kan ik het niet eens verplaatsen (had nog niet van pil gehoord,was nog 13 ofzo) Dus toen heeft ze pil aangevraagd(A)
Je kan het gewoon vragen! het is normaal om zoiets te vragen vind ik!
Het is niet alleen voor de seks ofzo..! het is ook dat je het uit kan stellen en minder buikpijn hebt..
ik ben met de pil begonnen toen ik een jaar of 15,16 was, toen was het omdat ik hele erge last had van ongesteld zijn wat elke keer weer anders begon, soms een week te vroeg, soms een week te laat. daarnaast last gehad van acne(nu nergens meer last van), mijn moeder was degene die met het idee kwam, dusja, in principe hoef je er niet vanuit te gaan dat ze vreemd reageerd
Ik heb gewoon gezegd dat ik aan de pil wilde. Maar bij mij was het mede omdat ik toen een relatie had die behoorlijk serieus was. Maar je zou kunnen zeggen dat je het wilt zodat je minder last heb van ongesteldheidsklachten