• Ik heb in een eerdere topic al over haar lopen klagen (wanneer, en waar i don't know).. Er zit dus zo'n meisje bij ons in de klas (1C), en vorig jaar dus ook. En dat is echt een ***wijf!!

Vorig jaar, in een van de eerste weken leerde ik haar kennen enzo, toen waren we best melig.. En gingen we Bert&Ernie nadoen (why i don't know!). Aan het einde van vorig jaar, heeft ze me omgepraat, en gechanteerd om dát stukje voor de juf te doen met haar verjaardag:|.

Nu vind ik dat nog niet zo erg, zij kon niet playbacken, (ik wel redelijk xD) dus naast haar leek ik goed YAAY. en zíj stond voor lul. Maar nu hadden we dus zo'n vriendinnengroeppje aan het begin van het schooljaar en dat is nu UIT ELKAAR AAN HET VALLEN omdat zij er een paar inpalmt! Daar kan ik dus echt niet tegen,

Ik heb haar laten merken dat ik haar niet mag enzo, vandaag was ze nog boos omdat ik mijn nodige commentaar over haar kleding moest geven. (komop zeg: een rode legging, met een rood geruit rokje, met een zwart shirt met zilveren letters, mét een spijkergiletje eroverheen...) Zij dus echt superboos enzo, en nu zit zij er dus 2 in te palmen.. (de rest staat aan mijn kant) En wat ik ook nog kwijt wil is dat ze op een geit lijkt als ze eet.

Maar ik ben radeloos!! Wat als ik ruzie met háár krijg( is niet zo erg), maar dat die twee zich dan tegen me keren!!

En oh ja, ze is echt een vriendlozenmagneet! Ik sta echt voor lul als ik naast haar loop enzo.

Werken is leuk, ik kan er uren naar kijken.

Wat rot voor je. Ik heb dat ook meegemaakt, je moet dat kind gewoon negeren en je beste vriendinnen naar je toe trekken. ;)

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.