• Toen ik daarnet thuis kwam van stad nam ik een cecemel flesje, zo'n klein, glazen flesje. En ik neem een slok en die chocomelk is zuur en bedorven. Ik liep snel naar de vuilbak, ik had het op de grond gespuwd als die 1 milimeter verder stond, ZO GOOR!! En de vervaldatum was pas 10/12/10!! ><' En die waren van gisteren gekocht! Die koters hebben nu toch wel een klant minder hoor, jakkes! Snel cola genomen dan!!

    Eikes, maar dat mag toch niet? Oo


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hahaha, ik drink nooit melk uit van die glazen flesjes. Bij ons op de lagere school was dat ook zo van die melk, en iedereen die dat dronk had erna heel veel buikpijn, dus mij zie je da niet meer drinken ;p

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 18:59 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Nee.
    Als je nu zo'n klacht in gaat dienen, en je had het flesje bewaard, krijg je een heleboel gratis chocomel (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee dat mag ook niet. Hebben jullie het pak en de bon nog ga maar terug.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    katrnaSOUNDS schreef:
    Hahaha, ik drink nooit melk uit van die glazen flesjes. Bij ons op de lagere school was dat ook zo van die melk, en iedereen die dat dronk had erna heel veel buikpijn, dus mij zie je da niet meer drinken ;p

    Het is chocomelk! x]
    Wij drinken ook geen melk uit glazen flessen!
    Normaal maken wij altijd zelf chocomelk, maar ik vond dat eens leuk! En ja!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Immortal schreef:
    Nee dat mag ook niet. Hebben jullie het pak en de bon nog ga maar terug.

    Maar dat is zo dat je er met een kurk moet af doen dus dat gaat niet ;x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Je kunt ook bellen en zeggen dat het zuur was en de vervaldatum 10/12/10 is. Dan krijg je meestal je geld terug.

    Dat lykt me egt ranzig.
    ik zou gelijk een klacht indienen ^^


    The magic will never end.

    Ow arme sukkel x'D Aanklagen! Je moet een brief naar cecemel sturen en dan sturen die u zwijggeld 8D


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    BillBomm schreef:
    (...)
    Het is chocomelk! x]
    Wij drinken ook geen melk uit glazen flessen!
    Normaal maken wij altijd zelf chocomelk, maar ik vond dat eens leuk! En ja!

    Ja maar dat bedoel ik eh seg, chocomelk ;p gewone melk is sowieso zuur? Haha. Maar echt, die glazen flesjes zien er leuk uit maar daarna kots je voor je leven ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Iewl .__.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Gatver


    Just a simple "I love you" (: