• Phantomrider live op 23 Februari in Ahoy Rotterdam ik vind hem wel mooi :3
    En goede kwaliteit.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Irgendwann schreef:
    Ik krijg echt weer tranen in mijn ogen als ik dat terug hoor. -Alleen vond ik het bij vorst specialer-

    Ik vond het in vorst ook wel specialer.


    I need you like a heart needs a beat

    wth, die kan wel super goed inzoomen van zo ver. :o

    En ik vond het in Vorst ook mooier. >.<


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Saviour schreef:
    (...)

    Toen huilde Bill, misschien daarmee? Ik vond het in Vorst ook beter en gevoeliger.

    Huilde hij? ;o
    Ik zag dat niet.

    wooww egt super chull. ik was er ook bij alleen ik stond helemaal aan de linker kant waar tom altijd staat. (aaaa) dikke liefde voor tom! <33


    Life is a beautiful struggle

    O mijn god die woorden van Bill vooraf laten me van mn stoel af vallen.


    I recycle my thoughts.

    Bird schreef:
    O mijn god die woorden van Bill vooraf laten me van mn stoel af vallen.

    Wat zegt hij eigenlijk? (nerd)


    .

    ik moest zo hard huilen bij dat nummer.
    Het raakte me gewoon echt

    En vooral omdat Bill erg veel voor me betekent

    ( klinkt heel zielig en alles, maarja zo is het hoe ik het voel ;) en ik houd ook van gustav, Georg en Tom hoor, maar ja can't explain)

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 17:34 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Ik versta der geen barst van en ik vind de tékst mooi, maar ik vind dat Bill zijn stem er serieus op achteruit gegaan is eigenlijk. En damn wat zag hij er niet uit toen ;x

    Conspiracy schreef:
    Ik versta der geen barst van en ik vind de tékst mooi, maar ik vind dat Bill zijn stem er serieus op achteruit gegaan is eigenlijk. En damn wat zag hij er niet uit toen ;x


    inderdaad.
    Hij lijkt me oma wel.
    die doet ook zo haar haar.
    niks lullig bedoeld want als hij betere haarsmaak had dan is hij echt wel knap.


    Whisper words of wisdom, Let It Be

    TheDreamer schreef:
    (...)

    inderdaad.
    Hij lijkt me oma wel.
    die doet ook zo haar haar.
    niks lullig bedoeld want als hij betere haarsmaak had dan is hij echt wel knap.

    Voor mij was hij knap, haha :') ik val op slanke jongens, maar hij is toch écht wel veel te mager voor woorden. maar bon (: