• is er iemand hier die dat gedaan heeft?
    want eigenlijk wil ik het wel doen, oke ik ben nog 16 dus dat kan niet maar boeie ik kan alles xD
    anyway wat waren jullie ervaringen daarbij?


    Never forget the things that make you smile

    Lol, ik zou het niet doen en ik zit ook op TL :'D, ik ga hierna gewoon havo doen en niet in sprint, de kans dat je dat niet redt is te groot joh.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Cake schreef:
    (...)


    voor VWO moet ik toch echt eerst een HAVO dimploma hebben, oke klinkt stom maar ik wil van VMBO-Tl naar HAVO-sprint xD
    1. omdat ik gewoon niet wéér twee jaar wil wachten voor mijn eindexamen
    2. omdat ik weet dat als ik mijn best doe ik het nog halen kan ook, oke dan moet ik fucking hard me best doen.. maarja;)

    Ik wil niet stom doen ofzo maar het lijkt me sterk dat als je nu vmbo-t doet, dat je dan de 2 laatste havo-jaren opeens in één keer kan doen..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dan zou ik als ik jou was gewoon vwo gaan doen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik snap zelf niets van dat systeem,klinkt raar dat ik dan hier iets ga zetten als ik nieteens vn Nederland kom,maar 2jaren in 1jaar doen is zowiszo niet gemakkelijk. + het 4de en het 5de is altijd één van de moeilijkste jaren.AL is het 3de dat ook naar het schijnt. Trouwens je moet doen,wat je denkt dat je aankan.

    ik heb lang moeten na denken of ik havo-sprint wilde doen. Ik was 17 toen in van 4TL naar 4 havo ging en toen ik bleef zitten wilden ik niet nog 2 jaar havo toen en ben dus wel naar havo-sprint gegaan.
    Ik kom uit 3 KB en ben 2 niveau's hoger op gekomen.
    Gister heb ik de uitslag gekregen en ik ben geslaagd.

    als je het echt wil kun je het wel halen..