Weet je wat ik mij al een heletijd afvraag (x..
Als je piercings in je gezicht neemt bijv: Snakebites. En als je die eruit haalt houd je dan vooraltijd een gaatje of groeit ie op een gegeven moment dicht ?;o
-
1 maart 2010 - 19:231 maart 2010 - 19:241 maart 2010 - 19:24
Dat groeit dicht natuurlijk.
Your make-up is terrible
1 maart 2010 - 19:24Hoe groeit denk wel dicht maar je blijft altijd wel iets zien denk ik:X
hoe wil je er een dan????Never let anyone tell you that you can`t do something
1 maart 2010 - 19:25't groeit dicht. Maar volgens mij blijf je het idd wel zien..
Some people make the world special just by being in it
1 maart 2010 - 19:26't groeit dicht maar je blijft et wel zien. net als oorbellen.
We can only learn to love by loving.
1 maart 2010 - 19:26Je blijft 't litteken wel zien. (:
'n Vriendin van mij heeft ze er toen uitgehaald, maar bij haar zie je de gaatjes wel heel goed nog zitten. ¬¬I don't need to explain myself, I know I'm right.
1 maart 2010 - 19:271 maart 2010 - 19:27Ik vind het niet mooi.
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
1 maart 2010 - 19:31nerveus schreef:
Ik vind het niet mooi.
Dat was haar vraag ook niet. ;')I don't need to explain myself, I know I'm right.
1 maart 2010 - 19:35groeit vaak wel trg dicht
I'm just a little girl in a big mean world.
1 maart 2010 - 19:361 maart 2010 - 19:36jessicaalove schreef:
groeit vaak wel trg dicht
Het groeit wel dicht, maar je blijft 't zien.I don't need to explain myself, I know I'm right.
1 maart 2010 - 19:39JoJudicious schreef:
(...)
Het groeit wel dicht, maar je blijft 't zien.
Helemaal mee eens;) Ook al zou ik niet zo snel mn oorbellen en neuspiercing eruit halen(A) Zou het ook zo zijn met een tongpiercing???:P:P niet dat ik er die uit haal hoor::The forbidden fruits, tastes the sweetest(H)
1 maart 2010 - 19:43het groeit na een tijdje dicht.
maar de tijd voor het dichtgroeit hangt af van hoe lang je de piercing al hebt natuurlijk.There's nothing like us.
1 maart 2010 - 19:43Mrloes schreef:
(...)
Helemaal mee eens;) Ook al zou ik niet zo snel mn oorbellen en neuspiercing eruit halen(A) Zou het ook zo zijn met een tongpiercing???:P:P niet dat ik er die uit haal hoor::
jupzz daarbij zie je ut oowk ik had de mijne eruit gehaald en toen zag je dat nu heb ik hem weer(A)
kheb ook een lippiercing gehad en dies ook weer dicht.. maar je ziet ut wel waar die gezete heb niej super erg ofzoFuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz