Egt realy Niet doen.
Ik heb 1Jaar Lang Last Gehad van een Geest.
Hij Maakte Geluiden als Ik s'avonds in Mijn bed lach en maakte Krakende geluiden alsof hij door me kamer liep.Daardoor Werd ik zO bang dat Ik Niet meer Durfde te slapen 1 jaar Lang.
Elke dag Jankte Ik en Het liefst Wou Ik dood om er van af te komen.
Ik heb Ook een zesde zintuig.Ik zie Ook vlekken en ik Voel vaak aanwezigheid van iemand in me kamer terwijl ik aleen ben En Nog meer maar dan Wordt het een Lang lul verhaal.Neem van Mij aan DOE HET NIET.je wilt dat niet krijgen wat Ik 1 jaar Lang gehad heb
XxX
Haa da ken ik,
ik heb al van mijn 7 jaar ofso het gevoel dat er iemand bij mij is terwijl dat er echt niemand is..er stond altij voor een paar seconde ne vent helemaal in het zwart naast mijn bed me alleen witte oge en na een paar seconde was die weg,
ik hoor ook altij die vervelende krakende geluide..en ik voel mij ook nooit alleen in mijn kamer..en da is al van mijn 7 jaar bezig,kben ondertusse al een paar keer verhuisd en kwas er blij om omda ik dan zouw denke da ik een nieuw kamer krijg ik er vanaf ben maar da ga ni weg..da blijft echt bij mij ;S dus ik weet wa ge bedoeld..xx