• Terwijl ik vanochtend in de tram zat, las ik in de Spits een artikel over de hunk Robert Pattinson. Onlangs heeft Robert een fotoshoot gehad voor het tijdschrift ''Details'' en bekende hij dat -ie homo is...WAT!?

    Na een fotoshoot met meerdere naakte vrouwen die minstens vijf á zes uur duurde, kwam Robert Pattinson met het bericht dat hij homo is. Tijdens een interview zei hij onder andere: ''Ik haat vagina's echt'' en ''Ik ben allergisch voor vagina's''. Girlscene is sprakeloos..

    Laten we er vanuit gaan dat het een flauwe grap is van Robert.


    Groetjes Lotje:X(krul)

    Piemels zijn vies, oh nee nu ben ik lesbisch.


    I live for the applause, you will die for it.

    ach, wrs een grap

    Wat maakt het uit offie het met mannen doet of niet, jullie zijn daar toch niet bij. -,-


    ars moriendi

    Dude, hij heeft een fotoshoot achter de rug van 12 uur met naakte vrouwen. Zelf voor de grooste hetero geldt het dat die vagina's voor een tijdje haat. Maar je maar geen zorgen. En, by the way, als het wel zo is ... so what? Laat hem toch zijn hoe hij wilt.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Concentrate schreef:
    Dude, hij heeft een fotoshoot achter de rug van 12 uur met naakte vrouwen. Zelf voor de grooste hetero geldt het dat die vagina's voor een tijdje haat. Maar je maar geen zorgen. En, by the way, als het wel zo is ... so what? Laat hem toch zijn hoe hij wilt.


    your eyes are like stars in the night.

    Irgendwann schreef:
    Ik been geen robert pattinson fan en moet er eigenlijk niets van hebben. Maar waarom zouw het een ramp zijn moest hij het toch zijn?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    PUKKELxDING schreef:
    AIGHT!
    Nu wordt ik fan van hem _O_


    I solemny swear i am up to no good

    Ik zou het zo geweldig vinden als ie echt gay is _O_


    -

    Ravel schreef:
    Ik denk niet dat het waar is :'D


    Just a simple "I love you" (:

    Dat is toch niet waar ?
    In de joepie staat zo'n artikel waarin hij zegt dat hij allergisch is voor vagina's, maar dat is als een soort grapje bedoelt om dat hij met zo'n naakt meisje moest poseren de hele dag ? (':


    None but ourselves can free our minds.

    dat had ik ergens gelezen ofzoiets x'D

    Whaha, ik zou het helemaaaaaal niet erg vinden, mocht het de waarheid zijn _O_


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ravel schreef:
    Ik denk niet dat het waar is :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Denk het niet. Hij is verliefd op Kristen Steward! _O_


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.