• Haaaaai (cat).

    Ik zou graag beginnen met een story te schrijven maar zouden jullie willen kiezen wel verhaal ?

    Idee 1
    [...] wordt al van september achtervolgt. Als ze naar de bushalte fietst voor naar school te gaan hoort ze telkens iemand/iets achter haar rennen. Op school ook, als ze alleen is hoort ze het weer. 's Avonds als ze in haar bed ligt hoort ze iemand/iets op het dak lopen. Tot dat het haar genoeg word en ze in een bos verdwaald. Ze hoort het weer dat ze wordt weer gevolgt. Tot dat ze te weten komt wie haar achtervolgt en er een mooie vriendschap bloeit of misschien iets meer ?

    Idee 2
    [...] komt al jaren overeen met zowel de vampiers en de weerwolven. Ze is er zo close mee dat ze zelfs al haar vriendinnen heeft laten vallen voor de 2 soorten. Tot dat er iets vreselijks gebeurd. Iemand van de Cullens bijt haar perongeluk en weet niet wat hij/zij nu moet doen met [...]. Maar de weerwolven en de vampiers hadden 1 ding afgesproken. Wie haar ooit pijn deed, mocht het andere soort uitmoorden hoe zou dit aflopen ? ...

    Vraagjes
    Welk verhaal ?
    Origineel ?
    Rollen ?
    Met de Cullens of zonder de Cullens ?
    Doen of niet doen ?
    Zou jij hem maken ?
    Titel ?

    xoxo'

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 21:25 ]


    I found myself in Wonderland.

    Met twee kun je meer kanten op denk ik, maar dan zal ik het zonder de Cullens doen.
    Orgineel, ja, doen, lezen: Ja.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Nog iemand ?


    I found myself in Wonderland.

    Onderbroek schreef:
    Met twee kun je meer kanten op denk ik, maar dan zal ik het zonder de Cullens doen.
    Orgineel, ja, doen, lezen: Ja.


    I need you like a heart needs a beat

    Allebei?

    Welk verhaal? Het tweede.
    Origineel? Niet echt, denk ik. Volgens mij zijn er veel series waarin het hoofdpersonage zowel weerwolven als vampiers kent, maar het is wél een goed idee.
    Rollen? Jups.
    Met de Cullens of zonder de Cullens? Moet jij zelf weten, maar je weet dat met Cullens de serie meer succes zal hebben.
    Doen of niet doen? DOEN.
    Zou jij hem maken? Ja, dohh.
    Titel? I think we have a problem (ik denk wat we een probleem hebben), The wong move (de verkeerde zet).


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    De eerste ;D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Welk verhaal ?Twee
    Origineel ? Als het niet over twilight gaat wel ja.
    Rollen ?Uhu :3
    Met de Cullens of zonder de Cullens ? Zonder. Vampieren glimmen niet oô
    Doen of niet doen ?Doen
    Zou jij hem maken ? Zonder Cullen&co erin wel ja.
    Titel Bite ? Fight. -dat was dom oô-


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Welk verhaal? - Het eerste
    Origineel? - Ja je kunt der spanning goed opbouwen etc.
    Rollen - Jup
    Met de Cullens of zonder de Cullens - Zonder
    Doen of niet doen - Doen
    Zou jij hem maken? - Ik zou als ik op het idee gekomen was het doen ja.
    Titel - Hello, who's there? - tsjaa laat je fantasie werken ;) -


    La credenza è una medicina contro il timore