• Mijn vriendje heeft het vandaag na 1,6 jaar uitgemaakt, omdat hij er niet meer tegen kon dat hij me maar 1 keer per week mocht zien van mijn ouders.
    Mijn ouders zelf hebben me beloofd dat wanneer ik 16 ben, ik wel zou mogen uitgaan en in de week afspreken enzo. Ik en mijn ex-vriendje hebben er vroeger dus veel over gebabbelt, maar nu ineens ging het niet meer voor hem.

    En nu het geweldige van de hele zaak: over 20 dagen word ik 16.

    Edit: ik krijg hem niet meer terug.

    Hij was ook verliefd op een ander meisje, maar we gingen eerst nog samen op vakantie. Dat was dus vorige week in de krokusvakantie. Toen zat hij wel naast me altijd, maar dat was het. En deze week deed hij al geen moeite meer om met me te babbelen, en nu stond hij gisteren morgen aan mijn deur...
    Mooie uitvlucht he, dat ik niet weg mocht?
    Hij heeft me nooit bedrogen hoor, zo eerlijk was hij nog wel. Maar blijkbaar vond hij haar op den duur leuker dan mij.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 11:28 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Praten help (bijna) altijd :')


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ben hem kwijt, hij had een ander.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Etoile schreef:
    Kan hij dan geen 20dagen wachten?, en ik zou gewoon daarmee gaan praten,misschien is er meer dan dat hij zegt.


    cakes taking over the world

    Sid schreef:
    Ik ben hem kwijt, hij had een ander.


    Dus hij ging gewoon stiekem vreemd, en gebruikte die slappe excuus om het uit te maken?


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Dus hij ging gewoon stiekem vreemd, en gebruikte die slappe excuus om het uit te maken?


    Mja, eigenlijk wel.
    Hij was ook verliefd op een ander meisje, maar we gingen eerst nog samen op vakantie. Dat was dus vorige week in de krokusvakantie. Toen zat hij wel naast me altijd, maar dat was het. En deze week deed hij al geen moeite meer om met me te babbelen, en nu stond hij van de morgen aan mijn deur...
    God, ik voel me zo stom nu, dat ik hem eerder had moeten dumpen.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    (...)

    Mja, eigenlijk wel.
    Hij was ook verliefd op een ander meisje, maar we gingen eerst nog samen op vakantie. Dat was dus vorige week in de krokusvakantie. Toen zat hij wel naast me altijd, maar dat was het. En deze week deed hij al geen moeite meer om met me te babbelen, en nu stond hij van de morgen aan mijn deur...
    God, ik voel me zo stom nu, dat ik hem eerder had moeten dumpen.


    Dat is echt kut:O
    Ik heb dat ook meegemaakt met mijn vorige exvriendje..
    had hij voor wij verkering kregen een internetrelatie met een duits meisje. Toen kregen wij verkering, maar ik vertrouwde het niet omdat hij nog steeds schreef naar haar, maar hij zei dat hij het had uitgemaakt met haar, en dat ze gewoon vrienden waren en dat ik de enige voor hem was. Toen had ik het uitgemaakt en bleek het dat hij, toen wij verkering hadden, ook een relatie met haar had. Allemaal lieve brieven naar haar sturen met dat hij van haar houd, en dat ze de enige is, en dan tegen mij zeggen dat ze gewoon vrieneden zijn. En dan op school helemaal schijnheilig doen tegen de rest, en negeert hij mij omdat hij zogenaamd boos is op mij:8
    het is echt moeilijk om een jongen te zoeken die ook echt betrouwbaar is..


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Dat is echt kut:O
    Ik heb dat ook meegemaakt met mijn vorige exvriendje..
    had hij voor wij verkering kregen een internetrelatie met een duits meisje. Toen kregen wij verkering, maar ik vertrouwde het niet omdat hij nog steeds schreef naar haar, maar hij zei dat hij het had uitgemaakt met haar, en dat ze gewoon vrienden waren en dat ik de enige voor hem was. Toen had ik het uitgemaakt en bleek het dat hij, toen wij verkering hadden, ook een relatie met haar had. Allemaal lieve brieven naar haar sturen met dat hij van haar houd, en dat ze de enige is, en dan tegen mij zeggen dat ze gewoon vrieneden zijn. En dan op school helemaal schijnheilig doen tegen de rest, en negeert hij mij omdat hij zogenaamd boos is op mij:8
    het is echt moeilijk om een jongen te zoeken die ook echt betrouwbaar is..


    Hij heeft me nooit bedrogen hoor, zo eerlijk was hij nog wel. Maar blijkbaar vond hij haar op den duur leuker dan mij.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Laat hem eerst even met rust, dat hij kan nadenken of hij je genoeg vertrouwdt om te weten dat die mail niet van jou kwam, hopelijk zoekt hij daarna terug contact met je op, maar als hij dat niet doet kan je misschien even opnieuw een mail/sms of zo sturen, om te vragen of hij met je wil praten. Als hij wilt praten, leg je hem gewoon uit dat je hem terug wilt, en dat hij moet kiezen, of hij verder met je wilt of niet, zeg er zeker bij dat van je 16, dat het nog maar even zo is, en dan moet je afwachten wat hij zegt, onthoud wel dat je mensen niet kan dwingen om je terug te nemen, hij moet zijn keuze maken, en je kan op die momenten niet meer doen dan afwachten. Veel sterkte!

    nerveus schreef:
    Je kan met hem praten en zeggen dat je zielsveel van hem houdt, hem niet kwijt wilt en ook dat hij nog maar 20 dagen moet wachten. In de tussentijd kun je steeds met hem bellen en misschien stiekem afspreken.


    DUDE! Get a life!!!