Als je dit allemaal leest btw Houd ik van je;P
Nou een vriendin en ik gingen dus naar het zwembad.Toen we binnen waren Gleed ik bijna uit Jaja 1e blunder;P Later daarna besloten we naar buiten te gaan..Zaten we vast O__o Wij kloppen en kloppen,niemand die het zag;P toen begon ik keihard te gillen,Komt er iemand naar buiten Ik heel kwaad'GODVER waarom is die deur van buiten opslot'??Zij;Oh vergeten;P Ik nog kwaaier natuurlijk;P toen was ik serieus helemaal pissed of,Worden we ook nog eens na gefloten,Ik moest natuurlijk weer op hun afreageren;P daarna kwamen ze niet meer in de buurt;P het barsste er bijna kapot van de duitsers,Een Jongen van 9 Jonathann(duitser)Begon tegen mij te praten,Ik helemaal geen zak begrijpen natuurlijk;P Later wist ik wat hij zei,Hij wilde spelen,Kheb zo'n half uur met een lekke bal overgegooid,Terwijl mijn vriendin lag te zonnen-.-En Wij stonden ook helemaal voor schut toen we in de sauna zaten,Ik dacht dat de mensen buiten ons niet konden horen,Dus zat ik het lied FUN te zingen;P Nou,Blijkbaar hoorden ze mij wel want toen we buiten kwamen schoot iedereen in de lach-.-Ik werd helemaal rood en rende naar de bubbelbaden,Knalde tegen een man op met een vreselijk grote bierbuik,en een foute ballenknijper aan.Komt mijn beste vriendin droog aanlopen,Okee jij bent raar;P En Toen schoten we in de lach;P maar verder is er niets gebeurd gewoon wat lol gemaakt en ptatjes gehad=D En dat was dus zo ongeveer onze geweldige dag*UHUM*
Pictures fade away, but memories are forever