• Gisteren middag bij het middag nieuws op vtm hadden ze een intervieuw met Tokio Hotel laten zien.

    In dit intervieuw viel de vraag; 'Maken de vrouwelijke fans van Tokio Hotel een kans bij jou?' Dat vroegen ze aan Bill. Daarop antwoorde hij. 'Euhm -korte stilte- ja.'

    Ik moest daar zo om lachen. :'D

    Het leek of hij het moest zeggen. Stiekem wilt Bill alleen maar normale meisjes die niet dagen van te voren kamperen, die niet wenen op een concert van hun, die totaal niet emo zijn. Maar wilt hij een blonde barbie. :'D

    Oke, mijn fantasie sloeg op hol. 8D

    Heeft iemand de reportage nog gezien? ;o

    Voor degenen die het niet zagen; klik.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2010 - 22:16 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Muhaha, 'k lag ook plat.
    dan zoo wat izs er met je haar gebeurd, bill was zoo precies geshokeerd xp

    Dealer schreef:
    Ik wil het zieeen!

    http://www.vtm.be/nieuws/binnenland/33868

    Here you go. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Jhaa xp
    Hahha.. ook ik moest lachen. En toen kreeg ik enge blikken naar me toegegooid van m'n ouders. Hahha.
    Maar, ik deel mijn mening met je..
    Stiekem willen ze gewoon normale meisjes D:

    Ik heb maar een deel gezien, ach stiekem wil Bill Kaulitz gewoonweg mij ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Staat dit op YouTube? Ik wil dat interview zien, maar bij mij doet het filmpje op de site het niet. Dan moet ik Microsoft Siverlight installeren, en dat doet hij niet. u_u

    EDIT : Ik heb het gezien. En Bill is óf homo (wat ik ergens toch denk..) óf hij is aan het daten/heeft een vriendin. Die 'euhm, ja.' kwam er zó niet overtuigend uit. :')

    [ bericht aangepast op 6 maart 2010 - 15:29 ]


    Save me with your love tonight.

    Ik kan dat filmpje niet zien? o-o


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wat heeft ie een ongelofelijk gaypakje aan sorry xD


    "Let them eat cake!"