• Gisteren middag bij het middag nieuws op vtm hadden ze een intervieuw met Tokio Hotel laten zien.

    In dit intervieuw viel de vraag; 'Maken de vrouwelijke fans van Tokio Hotel een kans bij jou?' Dat vroegen ze aan Bill. Daarop antwoorde hij. 'Euhm -korte stilte- ja.'

    Ik moest daar zo om lachen. :'D

    Het leek of hij het moest zeggen. Stiekem wilt Bill alleen maar normale meisjes die niet dagen van te voren kamperen, die niet wenen op een concert van hun, die totaal niet emo zijn. Maar wilt hij een blonde barbie. :'D

    Oke, mijn fantasie sloeg op hol. 8D

    Heeft iemand de reportage nog gezien? ;o

    Voor degenen die het niet zagen; klik.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2010 - 22:16 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Hij twijfelde of hij moest toegeven dat hij homo was xD... Als hij dat had gedaan!... Nou dan had ik hier toch echt op de grond gelegen van het lachen, zie je eerst die meisjes nog zeggen. 'Nee hij is geen homo...'

    WHAHAHAAH Ja. xD En dat stukje van Human Connect To Human wat daarna kwam. ‘How can I connEEEEEECT to you’ XD Dat was best wel vals. Vind ik dan...


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Confused schreef:
    Hij twijfelde of hij moest toegeven dat hij homo was xD... Als hij dat had gedaan!... Nou dan had ik hier toch echt op de grond gelegen van het lachen, zie je eerst die meisjes nog zeggen. 'Nee hij is geen homo...'

    Mwuahaha ja xD
    Ergens had ik gehoopt dat hij dat zou zeggen, en vraag me niet waarom :')


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    T0MCEST schreef:
    (...)
    Mwuahaha ja xD
    Ergens had ik gehoopt dat hij dat zou zeggen, en vraag me niet waarom :')


    Ik ook, dan waren we van al dat gezeik af. En dan was dat probleem de wereld uit, ik bedoel lekker boeie dat hij homo is?! Is Tokio Hotel ook weer in het nieuws voor de komende twee jaar ^^

    KissxTell schreef:
    ja hij gaat echt niet zeggen voor TV dat ze geen kans maken hoor! >.< Dat mag ie volgens mij zelfs niet. ;D

    en ja ik heb het ook gezien op tv. ;D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Haha, ik heb het ook gezien! En in het begin vragen ze ; "Bill what happend to your hair ?" haha, dan kijk Bill echt heél geschokt. Zo cute :3


    Life begins at the end of your comfort zone

    Whahahah x'D
    Nee ik heb hem niet gezien, maar hijs wl geniaal x'D
    Haha idd! Lang leve jou fantasie (krul)
    ~xo


    Beautiful people, are people who smile.

    stiekem vind ik het heel grappig ;x
    tom ook dan 'It was an accident :D'


    We can only learn to love by loving.

    geniaal, vooral dat van; ''wat is er met je haar gebeurt'' en tom dan; ''het was een ongeluk'':9~

    geniaal


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hah, ja ik heb het ook gezien (': -ben zelf nog in beeld geweest-
    Maar mijn papa begon toen zelfs te lachen toen Tom zei dat het een ongeluk was van bill's haar o.o

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 15:14 ]

    Volgens mij meent hij het wel, alleen wilt hij niet zo'n kampeerder xD maar een gewoon meisje dat ook graag th luisterd vind hij vast wel niet erg denk ik ^^

    Ja ik heb hem gezien!
    Dat was echt zo grappig!
    Hoe overtuigend kan het zijn.
    En heb je ook dat stukje gezien dat die reporter zo vroeg aan Bill: Wat is er met je haar gebeurd? En dat Bill dan zo even geschokt keek en Tom uiteindelijk zei dat het een ongelukje was. Ik vond het echt zo grappig!


    One Day you'll remember me...

    Ik heb het niet gezien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik wil het zieeen!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha :'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.