• hij zit allemaal te zeiken van, ja jij met je tokio hotel. het is gewoon voorschut, en blablabla

    en die bill dan, wat zie je in hem?
    en tom, die heeft zo'n lelijke lippiercing

    dus dan begin ik terug te blerren
    nee jij bent alles, je hebt niet eens fans en je bent niet populair, dus je bent gewoon jaloers
    en dan loop ik weg

    maar hij is soms wel lief hoor
    ook zoiemand in de familie?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb geen broers en zussen, en met me ouders praat ik daar nooit over. Dus ik heb daar geen last van (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik ook met mijn broer.
    soms heb ik lol met hem en de andere keer ruzie.
    maar dat is normaal.
    niks van aantrekken.
    trouwens je hebt wel gelijk.
    xxx


    the plastic made dreams

    Ik geef ze gewoon altijd gelijk en zeg; Ja en hoe zien ze er nu uit, niet te geloven! en dan stoppen ze van zelf (':

    Vroeger heel in het begin reageerden mijn ouders soms ook zo, om mij dan te pesten.--' want ze dachten dat het niet ging blijven duren. ;P & nu hebben ze er geen commentaar meer op.^^


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ach, ik heb 2 broers en een zus die Tokio Hotel de hele tijd afkraken - al wilde één van mijn broers met me mee naar het concert nadat ik had verteld dat de fans bijna allemaal meisjes zijn x'D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Ach, ik heb 2 broers en een zus die Tokio Hotel de hele tijd afkraken - al wilde één van mijn broers met me mee naar het concert nadat ik had verteld dat de fans bijna allemaal meisjes zijn x'D


    ahahahaha, dat vind ik serieus echt grappig

    Haha xd zulke dingen komen me bekend voor ;p maar ik voer discussies met de vriendin van mn broer over Tokio Hotel.. want zij is zooo dom en anti-Duits en helemaal voor Frans, en ik ben voor Duits en eigenlijk valt het wel mee met anti-Frans zijn.. maar als zij er is ben ik helemaaal tegen Frans en Frankrijk etc.
    Ik had toen straks ook een discussie erover en toen zei ze 'Ik denk dat wij nooit goed overeen gaan komen' en ik dacht 'dat wil ik ook niet' maarja dat heb ik maar niet gezegd xd. But sowieso wil ik niet met haar overeenkomen omdat ze dom is en ik haar niet aardig vindt want ze doet niet aardig tegen mij ;D


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Dat ken ik, alleen dan 2 zusjes x]


    -

    Irgendwann schreef:
    Ik geef ze gewoon altijd gelijk en zeg; Ja en hoe zien ze er nu uit, niet te geloven! en dan stoppen ze van zelf (':

    idd, je moet het spelletje mee spelen :Y)

    mijn stiefvader is in 2008 met me meegeweest naar een concert van hun maar hij zit ze al vanaf het begin af te zeiken van ja die bill is homo en inplaats van 'Tom' zegt ie steeds 'Stom' x.x
    en nu noemt hij ze de hele tijd k4 x')
    mja ik heb m dusz al wel een x mee gekregen en dat gaat me nog wel een x lukken (6)


    She said: I gotta find out for myself

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    idd, je moet het spelletje mee spelen :Y)


    it's so empty living behind these castle walls

    mijn halve familie vind ze kut.
    Maar als ze beginnen te zeiken zeg ik altijd van
    ja je weet dat ze beter zijn als jou,
    Ze hebben ook al meer bereikt dan jij zult bereiken, dus natuurlijk zou ik dan jaloers zijn en ze haten.

    Dan zijn ze meestal wel stil of zeggen ze iets doms terug wat nergens op slaat


    I solemny swear i am up to no good

    Irgendwann schreef:
    Ik geef ze gewoon altijd gelijk en zeg; Ja en hoe zien ze er nu uit, niet te geloven! en dan stoppen ze van zelf (':

    Haha, same. Als er iemand begint te lachen of kutopmerkingen maakt, dan lach ik even hard mee. Hebben ze zoiets van: 'Wtf?'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Oh, dat heb ik ook met mijn broers :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Een jonger zusje, maar die is ook fan ^^. Erger dan ik soms xD