• Heey, ik ben van plan om een nieuwe storie te maken.

    Noë speelt samen met haar pa in een beroemde trashmetalband, genaamd ulitimate trash.

    Ze woont al haar hele leven in een tourbus en volgt al heel haar leven thuisles, waardoor ze geen vrienden heeft.

    Gelukkig heeft ze nog de muziek en de fans waar ze zich kan aan optrekken..

    ze is al jaren fan van tokio hotel, en bill heeft een crush op haar..
    Maar, zal ze toegeven?
    En wat zal dat doen aan het succes van de bands?
    En wat over paparazzi?
    enne, wie is die leuke jongen in het publiek?


    goed of nie?

    edit: hij staat erop
    http://www.quizlet.nl/stories/15046/ultimate-trash/

    [ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 20:46 ]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    ik weet niet, zit er wel een verhaal in?:$


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lijkt me een leuke story. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mag ik eerlijk zijn? Nee.


    Only losers can act the way you do

    mwaaa beetje saai


    DUDE! Get a life!!!

    Het klinkt nogal saai, maar misschien als je het uitschrijft...

    Ik vind hem persoonlijk een beetje saai
    (maar het is jou verhaal)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    ik weet niej


    I <3 HIM & Lovex

    Ik weet het net, het maakt me niet nieuwschierig aangezien je weet waar het over gaat maar je weet niet wat er gaat gebeuren en als je daar een beetje over los laat misschien. Maar voor nu dus: nee.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mhhh...het idee dat ze met haar vader in een band speelt vond ik opzich al niet geweldig.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 19:40 ]

    mmm..ik vind het onorgineel om ineenkeer tokio hotel er bij te stoppen,,maar als het goed uitpakt mag je me slaan (krul)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Pestkop schreef:
    Mag ik eerlijk zijn? Nee.

    xBabyxFacex schreef:
    mmm..ik vind het onorgineel om ineenkeer tokio hotel er bij te stoppen,,maar als het goed uitpakt mag je me slaan (krul)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Je kunt het áltijd proberen, meid! ;) Mijn lievelings schrijfster heeft ooit gezegd: ''Het ergste wat een schrijver kan doen, is zijn of haar ideeen niet opschrijven.''
    Probeer het gewoon!
    Ik zal hem zeker lezen, en als het niet lukt, probeer je gewoon iets anders. ;)

    Succes!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Niet aan andere vragen, gewoon wat je zelf leuk vind. Als ik iets wil schrijven vraag ik het niet aan een ander, ik schrijf het gewoon op en die persoon moet dan maar zien of hij het leuk vind of niet.


    You can run but not hide

    Prada schreef:
    Niet aan andere vragen, gewoon wat je zelf leuk vind. Als ik iets wil schrijven vraag ik het niet aan een ander, ik schrijf het gewoon op en die persoon moet dan maar zien of hij het leuk vind of niet.

    Exactly. Dan komt het publiek vanzelf wel :]


    No growth of the heart is ever a waste