• -ik weet niet of er al een is, anders mag deze gesloten worden.-

    Ik ben geweest en ik vond het zo super vet!! :Y)
    Alleen waren Bill's danspasjes wel achteruit gegegaan, vind ik dan =3
    maar OMG,
    het was allemaal zooo vet!!

    -ohja, de fanacties die de duitsers voorbereid hadden, waren kinda heel erg mislukt x'D. Nouja.. er was iets met ballonen en het liep gigatisch in de soep, =']. Het was niet echt duidelijk x'D, maar goed-

    Wie er geweest is, vertel me hoe jij het vond? =)

    [ bericht aangepast op 27 feb 2010 - 15:11 ]

    Haha, fijn dat je 't zo leuk hebt gehad! :'D
    Ik ben niet gegaan, helaas. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik vond het geweldig! Ik stond in vak twee - die trouwens nog niet eens gesloten was - en kon alles super zien. Het was heerlijk. Ik ben ook lekker vriendjes geworden met een paar Duitse meisjes :Y)
    Alleen jammer dat het concert 2 uur te laat begon x_x


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    2 uur te laat begon? o.o Wtf man?


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Klinkt super!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Thingies schreef:
    Ik vond het geweldig! Ik stond in vak twee - die trouwens nog niet eens gesloten was - en kon alles super zien. Het was heerlijk. Ik ben ook lekker vriendjes geworden met een paar Duitse meisjes :Y)
    Alleen jammer dat het concert 2 uur te laat begon x_x

    jaa, dat vonden wij ook super kut, x_X
    wij hadden tot 5 uur school en wij helemaal opschieten, waren we er wel al rond 6 uur ofzo..x'D
    maar toen duurde het suuper lang,
    wij stonden in vak 204 volgens mij x'D
    en naast ons waren de mensen zoo super dood..x'D

    naast mij stonden 2 mensen en die stonden alleen maar droog, het hele concert en aan de andere kant, van een vriendin van mij, zaten ouders van kinderen de hele tijd droog te zitten en soms een beetje te zeuren..x'D
    ons vak was dus een beetje saai, maar ik had het leuk (A)

    muzzle schreef:
    (...)
    jaa, dat vonden wij ook super kut, x_X
    wij hadden tot 5 uur school en wij helemaal opschieten, waren we er wel al rond 6 uur ofzo..x'D
    maar toen duurde het suuper lang,
    wij stonden in vak 204 volgens mij x'D
    en naast ons waren de mensen zoo super dood..x'D

    naast mij stonden 2 mensen en die stonden alleen maar droog, het hele concert en aan de andere kant, van een vriendin van mij, zaten ouders van kinderen de hele tijd droog te zitten en soms een beetje te zeuren..x'D
    ons vak was dus een beetje saai, maar ik had het leuk (A)

    Ik had lekker staanplaatsen en die mensjes voor me waren allemaal klein dus had ik perfect zicht op Tom (cat)
    Ik snap sowieso niet waarom er zoveel kleine kinderen waren Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    Ik had lekker staanplaatsen en die mensjes voor me waren allemaal klein dus had ik perfect zicht op Tom (cat)
    Ik snap sowieso niet waarom er zoveel kleine kinderen waren Ö

    ik had zit plaatsen, x'D
    maar zag alles goed (A)

    haha :'DD
    dat viel mij ookal op :'D
    ik stond in de rij en dan ong. naast ons stond een klein meisje -met papa- en dat meisje had een tekening ofzo, soort spandoek ding, en dat was best wel schattig -je kon er half in kijken-
    Heb jij eigenlijk water van tom op je hoofd gekregen ? x'D

    muzzle schreef:
    (...)
    ik had zit plaatsen, x'D
    maar zag alles goed (A)

    haha :'DD
    dat viel mij ookal op :'D
    ik stond in de rij en dan ong. naast ons stond een klein meisje -met papa- en dat meisje had een tekening ofzo, soort spandoek ding, en dat was best wel schattig -je kon er half in kijken-
    Heb jij eigenlijk water van tom op je hoofd gekregen ? x'D

    Cute :3
    Nee, ring 1 alleen. Ik stond lekker veilig in ring 2 ;D
    Ik heb wel een paar foto's genomen, ga nu kijken of ze gelukt zijn, ha - ha!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ben jaloers xD Ik wilde ook graag naar Oberhausen maar mocht niet. maar ben wel gewoon in Ahoy geweest dus heb ik ze gelukkig wel nog een keertje gezien. Volgende keer ga ik wel weer gewoon zeiken of ik naar Oberhausen mag :P

    Thingies schreef:
    (...)
    Cute :3
    Nee, ring 1 alleen. Ik stond lekker veilig in ring 2 ;D
    Ik heb wel een paar foto's genomen, ga nu kijken of ze gelukt zijn, ha - ha!

    ik heb wel een paar hele goede foto's gemaakt-maar 2 of 3 ofzo :'D-
    alleen stond er de hele tijd een dom wijf met een of ander ding te zwaaien en die heeft heel wat foto's van mij verpest x'D
    maar goed :'DD

    Confused schreef:
    Ben jaloers xD Ik wilde ook graag naar Oberhausen maar mocht niet. maar ben wel gewoon in Ahoy geweest dus heb ik ze gelukkig wel nog een keertje gezien. Volgende keer ga ik wel weer gewoon zeiken of ik naar Oberhausen mag :P

    in Ahoy was er toch meer engels? =3
    ik vind over het algemeen de duitse leuker =3

    Hoe komt het dan dat het twee uur te laat begon? ;o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    muzzle schreef:
    (...)
    in Ahoy was er toch meer engels? =3
    ik vind over het algemeen de duitse leuker =3


    Ja, haast alleen maar Engels, 2 liedjes waren volgens mij Duits. Helaas... Want ik ken de Duitse nummers beter en die vind ik ook veel beter en leuker ^^.

    Elphaba schreef:
    Hoe komt het dan dat het twee uur te laat begon? ;o

    ze gingen nog lichten doen enzo, volgens mij dan =3
    controleren enzo..-dat idee kreeg ik (A)-

    Confused schreef:
    (...)

    Ja, haast alleen maar Engels, 2 liedjes waren volgens mij Duits. Helaas... Want ik ken de Duitse nummers beter en die vind ik ook veel beter en leuker ^^.

    das jammer =[
    wij hadden ong. 2/3 engelse nummers ik weet het niet precies (A) =3