• Ik heb het over D. Mijn (ex) crush. Elke keer denk ik weer dat ik over hem heen ben, dat ik geleerd heb van mijn fouten. Dan hoor ik maanden niets van hem en dan in een x praat ie weer tegen me en voel ik dat zelfde gevoel weer als vroeger, het maakt me gewoon gek. Ik weet niet of ik nog wel over hem heen kan komen, want hoe hard ik het ook probeer het lukt me steeds niet. Damn. iemand vergeet tips? anders kill ik emzelf nog ;x


    We can only learn to love by loving.

    Iemand anders zoeken die nog beter is :Y)

    UNCOMMON schreef:
    Iemand anders zoeken die nog beter is :Y)
    haha, dude dat heb ik al geprobeerd. dat gaat een tijdje goed totdat ik degene zijn foute kanten leer kennen en die schrikken me heel vaak af.


    We can only learn to love by loving.

    Same problem here.. ik heb dat nu al bijna een jaar en iedereen zegt maar dat je een ander moet zoeken,, en hem achter je moet laten.. :X


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Je moet elke dag tegen jezelf zeggen; Hij is een klootzak en hij is me niet waard.
    Dat werkt want ik spreek uit ervaring.

    alle contact verbreken , als je er niets van hoort kan hij je ook niet meer doen terug denken aan die tijd, bij mij werkt het :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Daar heb ik een geniaal middel voor, dat ik ook toepaste om mijn ex te vergeten.
    Zie de post van Seel :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, dat heb ik dus ook heel lang gehad toen het net uit was met mijn exvriend..
    DAt gevoel blijft gewoon nog een hele tijd hangen.. je bent natuurlijk niet voor niets voor hem gevallen en je hebt heel wat met hem beleefd..!
    Het gaat vanzelf over, geloof me. Probeer hem te ontlopen. :)

    xoxsucces


    ars moriendi

    Dat heb ik ook ;x
    Ik had een crush op iemand, en toen was dat over maar als hij tegen me praat ofzo, dan voel ik mijn verliefdheid terugkomen :x
    Dus ik weet zelf ook niet echt wat te doen.. (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ken het, het is net 3 weken uit en ik jank er nog bijna elke dag om..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    dat heb ik ook
    ik blijf nu praten en we spreken gewoon af enzo en we zoenen en dan hoop ik dat ie me vraagt en als het dan uit gaat omdat iedereen gelijk heeft en dat hij idd een plauer is dan kom ik pas over hem heen wss
    dus je moet gewoon wat met hem krijgen en dan kom je er vanzelf overheen
    ookal weet je dat hij fout is


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Zit met het zelfde probleem, dus ik kan je niet helpen. Sorry..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Als je hem nog steeds helemaal geweldig vind, kan je hem toch nog een kans geven? Als hij achteraf WEER tegenvalt, moet je dat gewoon van je afschrijven. En telkens als je weer twijfelt teruglezen.


    it's so empty living behind these castle walls