• oke ik ben het zoo zat echtik gooit het er maar uit het boeid me ook echt niet dat mensen me vinden zeuren het moet er gewoon uit.

    Me ouders schreeuwen de boel bij elkaar om niks en ik mag toe kijken hoe geweldig dat is ! Dus niet daarna zijn ze de grootse vrienden.

    2 vrienden van mij hebben ruzie en ik staa er tussen dus als ik bij de een ben hoor ik geroddel over die en als ik bij die ben hoort in geroddel over de ene. Dus als ik niks zeggen is het niet goed en ik trek geen partij. En dat is ook niet goed. Dus ik kijk er niet meer naar om.

    op scholen lopen ze om niks te zeiken. ik heb goede cijfers doe goed me best enzo. En als nog lopen dreigen van jah als je zoo door gaat blijf je zitten. Dus ik doet gewoon niks omdat ik heet toch niet goed doe!o.0

    En tegenwordig heb ik ruzie om niks met mensen echt gewoon om niks.

    Het valt ook niet op dat ik 15 uur werk in plaats van 7.5 uur. per week want dat is het enige wat ik gewoon leuk vindt en gewoon wel kan doen waar ik goed in ben en goede tijden neer zetten,

    Help?

    Oke echt, sirieus zelfs me ouders gaan nu tegen mij zeiken:S

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 14:20 ]


    Some angels have no wings.

    Negeer alles, behalve jezelf. Sluit je meer af? Of schreeuw gewoon een keihard dat je er genoeg van hebt.

    ik heb al zoo aak dat geschreeuwt enzo. alleen volgens mij is het leuk om tegen mij te zeiken 0.o


    Some angels have no wings.

    Dna moet je je dat niet laten overkomen. Je mag best wel een keihard 'NEE!' zeggen. Stel anderen niet boven jezelf :]

    doe ik zoo veel mogelijk dus ik ben veel aan het werk enzo.


    Some angels have no wings.

    Goedzo (:

    schrijf op een briefje slechte worden en gooi het weg.

    Ow, ik heb zo erg medelijden met je. Schreeuw eens lekker alles eruit, huil, gooit met spullen en nog meer huilen. Praat er ook eens met goede vrienden over, dat lucht vast heel erg op.

    Sterkte. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat was UNCOMMON zegt..verder weet ik ook niks ;x


    your eyes are like stars in the night.