• ik moet voor zo'n project een gedicht maken, maar als ik iets niet kan is het een gedicht maken. dus ik vroeg me af of er iemand was die dat voor mij kon doen,
    hier over mag het gaan:
    -verdriet
    -liefdesverdriet
    -verliefd
    -pijn
    -angst

hij hoeft niet zo lang te zijn, maar kijk we moeten zo'n vaag gedichte doosje gaan maken. en we moeten aan de buiten kant laten zien waar het gedicht over gaat en aan de binnen kant het gevoel dat je bij het gedicht krijgt.

dankdankdankdankdank<33

Big girls cry when their hearts are breaking

Ik schrijf gedichten. Als je wil kan je al eens op quizlet kijken of er één tussen zit dat je kan gebruiken en anders kan ik er wel eentje schrijven.

Xx

Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

xAirashiix schreef:
    Ik schrijf gedichten. Als je wil kan je al eens op quizlet kijken of er één tussen zit dat je kan gebruiken en anders kan ik er wel eentje schrijven.

Xx

wil jij er eentje schrijven?:)

popcornxshit schreef:
    wil jij er eentje schrijven?:)

Tuurlijk, maar zeg dan over welk van de onderwerpen het moet gaan en wanneer ik het af moet hebben, want soms duurt het wel een tijdje.

Xx

Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

xAirashiix schreef:
    (...)

Tuurlijk, maar zeg dan over welk van de onderwerpen het moet gaan en wanneer ik het af moet hebben, want soms duurt het wel een tijdje.

Xx

het liefst over een gebroken vriendschap, maar als je iets anders wil mag dat ook

over een week al:$

popcornxshit schreef:
    het liefst over een gebroken vriendschap, maar als je iets anders wil mag dat ook

over een week al:$

Is goed.
    Als het klaar is zal ik het doorsturen in een PB en ik zal proberen het dit weekend te maken, want volgende week heb ik het zelf nogal druk.
    Als het me echt niet lukt om iets te schrijven, laat ik het wel weten en kan je nog altijd één van de gedichten nemen die ik op quizlet heb staan.
    Ik heb een gedicht over gebroken vriendschap, het heet 'Verloren Vriendschap'. Het is wel autobiografisch, maar ik vind het niet erg als je het zou gebruiken.

Xx

Op quiz staan er een paar bij mij.
    Je mag ze gebruiken

behind very angel is a demon

Ik wil er wel een maken.Waar moet hij voer gaan en waneer moet hij af?

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Luctus schreef:
    Ik wil er wel een maken.Waar moet hij voer gaan en waneer moet hij af?

angst-pijn-verdriet-vriendschap

donderdag
    ik zou het heel lief van je vinden:9~

Moet hij perse rijmen,wand ik heb meschien wel wat maar die rijmt niet.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

nee niet persee!

Jij bent de gene van wie ik hou
    Maar nu ben jij weg en ben ik in rouw
    Jij bent niet meer bij mij
    daarom ben ik nooit meer echt blij
    jij bent niet meer hier
    ik ken nu geen plezier
    dit doet z’n pijn
    zou dit ooit over zijn
    waarom ben jij nu weg
    waarom heb ik z’n pech
    weet dat ik van je hou
    en ik mis jou

Je bent mijn verloren liefde
    gelegen waar ik nooit zal zoeken
    Verscholen in het donkerste ziel
    Van de gene met geen naam
    Alleen met de ogen
    Vol pijn

jij bent de zwarte roos
    liggend voor van mij
    je bent in mijn tranen
    en mijn herrineringen
    jij bent de bloeiende lelie
    in de stervende boeket
    jij bent de zilveren maan
    na zonsondergang

danku<333'

Je moet wel even letten op mijn spelling,die is niet geweldig.