• Ik heb gister tegen tien over 12 's nachts buffy the vampire slayer gekeken. En nu heeft Angel -kwijl- :9~ iedereen verlaten, was dit dan het laatste seizoen en aflevering? Want ik keek in de tvgids op internet, en toen stond het er niet tussen. Iemand met veel Buffy verstand?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb super veel buffy verstand jaja:P:P

    Want ik heb alle seizoenen op dvd:P hahahha:P Maar ik zal je wel ff vertellen hoor...

    Er zijn in totaal 7 seizoenen van Buffy... Als Angel iedereen verlaat is dat het einde van seizoen 3, want dan gaat hij naar LA en dan komt er zijn eigen serie die Angel heet, die bestaat uit 5 seizoenen;)

    Dus je hebt nog 4 seizoenen van Buffy te gaan!:P Als je wilt waar die over gaan, hoor ik het wel;)


    The forbidden fruits, tastes the sweetest(H)

    Mrloes schreef:
    Ik heb super veel buffy verstand jaja:P:P

    Want ik heb alle seizoenen op dvd:P hahahha:P Maar ik zal je wel ff vertellen hoor...

    Er zijn in totaal 7 seizoenen van Buffy... Als Angel iedereen verlaat is dat het einde van seizoen 3, want dan gaat hij naar LA en dan komt er zijn eigen serie die Angel heet, die bestaat uit 5 seizoenen;)

    Dus je hebt nog 4 seizoenen van Buffy te gaan!:P Als je wilt waar die over gaan, hoor ik het wel;)


    Ja, i know.
    Ik volg Angel op Sci Fi (Digitaal).
    Hij is vet lekker (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Jaaa hij is echt vet lekker:P hahaha:P maar ik vind Spike ook wel wat hebben:P Ik heb die man die Spike speelt een keer in het echt ontmoet:P handtekening gevraagd hahaha:P


    The forbidden fruits, tastes the sweetest(H)

    omg. <3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Dat was mijn lievelings programma toen ik 10 jaar was (':

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 22:30 ]

    Jaa was toen op elf fantasy fair, vorig jaar... daar kwam hij, dusjj zei ik: daar moeten we heen!:P hahahaha:P Maar hij is eigenlijk best wel klein in het echt xD En natuurlijk is hij ook al best oud:X hahaha:P


    The forbidden fruits, tastes the sweetest(H)

    Ik ken het niet? xd


    your eyes are like stars in the night.

    Mrloes schreef:
    Jaa was toen op elf fantasy fair, vorig jaar... daar kwam hij, dusjj zei ik: daar moeten we heen!:P hahahaha:P Maar hij is eigenlijk best wel klein in het echt xD En natuurlijk is hij ook al best oud:X hahaha:P


    Heb jij hem in het echt gezien?! Omg!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Angel is Hot <3


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik ken het niet? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat vond ik vroeger zo geweldig :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Leopard schreef:
    Angel is Hot <3


    Dat is zo verdammt waar! Alleen hij is nu 40, maar nog steeds een mooie man! (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus