• Op 2 augustus (ik weet 't, dat duurt nog heel lang) ga ik naar Suriname en dan moet ik zo'n 9 uur in het vliegtuig zitten.
    Ik heb nog maar één keer eerder gevlogen en dat was een uurtje naar Londen, dus dat was zo voorbij.
    Maar om het zekere voor het onzekere te nemen: wat kan je allemaal doen in 't vliegtuig als je je verveeld?

    Hartelijk dank (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Boek lezen, slapen, tijdschriften lezen. Dat is wat ik deed toen ik 4 uur moest vliegen :'D Maar ik verveelde me alsnog.


    -

    MP3,for sure. Of je laptop, met films? Een boek? Nintendo? Of je gaat gewoon lekker slapen :Y)

    Muziek luisteren, tijdschriften lezen, films kijken, Nintendo of PSP, foto's maken, slapen, naar buiten staren en dagdromen :3


    dream, dare, fly!

    de films kijken, lezen, spelletjes, dat soort dingen, slapen vaak ook;) dat doe k ook vaak als k in t vliegtuig zit (toevallig ook naar Suriname)


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Er zijn altijd films in het vliegtuig, neem boek/tijdschrift mee, iPod/mp3, als je een iPod hebt, kan je er ook films opzetten, ehm.. Ga praten met je buur? ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    dwergiie schreef:
    de films kijken, lezen, spelletjes, dat soort dingen, slapen vaak ook;) dat doe k ook vaak als k in t vliegtuig zit (toevallig ook naar Suriname)
    Ga jij dan met een vliegtuig van Surinam Airways? En zo ja; zitten er dan van die schermpjes waar je films kan kijken in de rugleuningen van de stoel voor je? :9~


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Elphaba schreef:
    (...)Ga jij dan met een vliegtuig van Surinam Airways? En zo ja; zitten er dan van die schermpjes waar je films kan kijken in de rugleuningen van de stoel voor je? :9~

    ik ga met de KLM en je hebt geen schermpjes in de stoelen dat s bij de KLM alleen in business class en misschien bij Surinam Airways maar dat weet k niet zeker.


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Balen dat je geen schermpjes hebt in de stoelen. Op mijn rit naar de Filippijnen (goed voor zo'n 15 uur) heb ik me daar urenlang mee vermaakt. Dit jaar ben ik van plan wat boeken te lenen van de bieb want anders ga je echt dood -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben nog nooit met een vliegtuig weg geweest, dus ik heb geen flauw idee, sorry. (flower)


    Smiling but close to tears.