• Ik weet niet of het mag en als het mag weet ik dat het hier niet goed staat, maar ik wist niet waar ik het anders moest plaatsen ><.

    Ik heb een lange tijd geleden een story gelezen maar ik weet totaal de titel niet meer van het verhaal.
    Het ging over Tom en Bill het was een TC verhaal, maar toch ook weer niet xD. Bill werd leraar op een school waar Tom op zat, ze waren van dezelfde leeftijd maar geen familie. Volgens mij werd Tom ook mishandeld door zijn stiefvader. Ik heb zin om dat verhaal weer te gaan lezen en ik heb heel Q. al afgezocht maar ik kan het echt nergens vinden omdat ik alleen nog de inhoud van het verhaal weet maar geen titel of user die hem gemaakt heeft.

    Ik hoop dat iemand kan helpen? (A)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 23:09 ]

    Verplaatst naar stories promoten ;)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik herken je beschrijving! Maar ik kan het niet zo één twee drie plaatsen van wie die story is...

    -Het mag wel dit topic maar volgens mij moet het dan bij; "Story promoten," of "Story problemen," staan. Ik weet het niet zeker,-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik weet het ook niet ik kijk wel even.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 23:38 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Is dat niet "Pain of Love" ?

    -Ik herken je verhaal wel namelijk.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Echt kudt, kan 'em niet vinden!! @:

    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 0:25 ]