• Hjj!!!
    Wy doen met school een project dat heet: ik zoek de rode draad. Het is een 10-weken lange zoektocht naar de verborgen plaats. Maar dat even terzyde. In deze zoektocht zijn er enkele doe-opdrachten, waaronder een foto-opdracht. Ik wil dolgraag meedoen aan deze opdracht want de beste foto's komen terecht op een tentoonstelling. Nu ben ik dus eigenlijk op zoek naar enkele enthousiaste mensen die in het bezit zijn van een rood kledingstuk( blous, broek, sgoenen, jas,...) die mij zouden willen helpen. Wie geïntreseerd is om mij verder te helpen en misschien ooit zijn/haar foto (het gaat om een groepsfoto met enkele individuele foto's rond) op een tentoonstelling terug te vinden. Laat me zeker iets weten!!! Na al die jaren is het myn beurt om de sgool versteld te doen staan!!! xD
    Geïntreseerden: stuur me een Pb (of laat reactietje achter) en geef even je naam en welk kledingstuk je hebt, ik laat je de rest wel wten!!!
    Groetjes
    Darlien

    Edit: foto's worden gemaakt in België > Limburg > Hasselt

    [ bericht aangepast op 26 feb 2010 - 18:05 ]

    Waar woon je precies?
    Ik heb genoeg rode keldingstukken.


    behind very angel is a demon

    Misschien is het handig om even te vermelden waar je woont en waar de foto wordt gemaakt?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg