• julie denken nu ook weer zoo een gek? Nope. Het is gezellig echt gezellig veel vrienden heb ik der zitten en de momenten dat het druk is het door werken maar de momenten dat het rustig is het mega gezellig en kunnen we allemaal heel hard lachen. We zijn ook al 2 keer tot gezelligste crew van het jaar uit geroepen.


    Some angels have no wings.

    Iedereen die ik ken, die bij de mac werkt vind het helemaal niets. Ze nemen allemaal ontslag.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Iedereen die ik ken, die bij de mac werkt vind het helemaal niets. Ze nemen allemaal ontslag.


    Wij hebben er geen last van !


    Some angels have no wings.

    Hmm, ik zou liever bij een supermarkt werken dan bij de Mac. Bij de Mac trekt die vetlucht waarschijnlijk helemaal in je kleren.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    jah mijn kledijng ruikt gewoon naar de mc als ik ze aan doet . Maar goed. en ik savonds ook geen honger meer.

    maar ik krijg wel 50 % korting op producten,


    Some angels have no wings.

    Sentiment schreef:
    Iedereen die ik ken, die bij de mac werkt vind het helemaal niets. Ze nemen allemaal ontslag.

    Same here.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ik er echt geen last van het werk maar dat is miss het enige moment dat ik niet gek wordt van iederen^^


    Some angels have no wings.

    Sentiment schreef:
    Iedereen die ik ken, die bij de mac werkt vind het helemaal niets. Ze nemen allemaal ontslag.


    Bij mij ook heel veel vrienden werken bij de McDonalds en die stoppen er allemaal mee haha :')


    dream, dare, fly!

    Haha, fijn dat je het leuk vind! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bij ons vinden ze het volgens mij wel gezellig. Echt iedereen werkt bij de mac lijkt wel. :'D


    blame the bully.

    nerveus schreef:
    Haha, fijn dat je het leuk vind! (flower)

    Ik werk in de McGregor. Da's pas zalig. (':


    Where there is a sea there are pirates...

    ik zou vragen of je jou salaris in friet kunt krijgen
    hahaha