• Oke, ik probeer mijn pa dus over te halen om mij en m'n zusje morgen naar Oberhausen te brengen om naar Tokio Hotel te gaan, puur omdat ik ze in het Duits wil horen :Y)
    Maar nu is mijn vraag dus, waar kun je de officiele tickets kopen? En zijn er nog zitplaatsen?


    Life is hard and then we die

    Volgens mij is obi uitverkocht. Tenminste dat dacht ik. En al helemaal omdat ze daar de dvd op gaan nemen wil iedereen daar heen :Y). Dunno je zou even op livenation kunnen kijken.


    Wie du mir, so ich dir.

    Laat maar, hij is echt uitverkocht, de goedkoopste tickets die ik kan vinden zijn €99 =']


    Life is hard and then we die

    Omfg, ik zie zelfs ergens een prijs staan van 309,- o-o


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Yeah i know. Super erg. Maar het erge is dat ze die tickets waarschijnlijk nog verkocht krijgen ook.


    Wie du mir, so ich dir.

    Wat duur allemaal dude.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 13:52 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    MrsHangover schreef:
    Yeah i know. Super erg. Maar het erge is dat ze die tickets waarschijnlijk nog verkocht krijgen ook.
    Ja inderdaad.. heel triest.
    Nee dan houdt het op, helaas ^^


    Life is hard and then we die

    Found this, misschien heb je er wat aan


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik heb nu dit gevonden


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik heb nu dit gevonden
    Volgens mij is die wel betrouwbaar, denk ik?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik wil er ook echt heel graag heen, maar ik heb geen vervoer en het is dus uitverkocht. Echt jammer, want ik wil ze ook eens in het Duits horen D:


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Terrorist schreef:
    Found this, misschien heb je er wat aan
    Stiekem geloof ik niet dat die vna 25 euro echt is. Die gaat zo ver onder de orginele prijs. Normaal gesproken doen ze het puur om de winst. Ik denk niet dat je die moet doen :\

    [ bericht aangepast op 25 feb 2010 - 14:10 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Volgens mij is die wel betrouwbaar, denk ik?
    Ja ik heb het doorgekeken. Nu alleen nog m'n vader overhalen. Voor mij alleen zou het €51,50 zijn, voor mij en m'n zusje samen €90,50. Dus ik weet niet. Hij vindt het allemaal heel chaotisch. Maar ik moet sowieso eerst even die pepetickets contacten. Want ik moet natuurlijk die tickets eerst halen, opsturen zou te lang duren namelijk :P


    Life is hard and then we die

    MrsHangover schreef:
    (...)
    Stiekem geloof ik niet dat die vna 25 euro echt is. Die gaat zo ver onder de orginele prijs. Normaal gesproken doen ze het puur om de winst. Ik denk niet dat je die moet doen :\
    Die zijn ook uitverkocht.


    Life is hard and then we die

    Oooh Annick, mag ik ook mee. Ik heb net 50 euro gehad en ik wil ook zo graag de Duitse horen.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Oooh Annick, mag ik ook mee. Ik heb net 50 euro gehad en ik wil ook zo graag de Duitse horen.
    Als ik mijn papa overhaal, mag je vast wel mee =3


    Life is hard and then we die