• Ik ga vrijdag naar Tokio Hotel in Overhausen. Ik was al zo lang op dit concert aan het wachten en heb me zo erop verheugd, maar nu...
    Op de een of andere manier vind ik Tokio Hotel de laatste tijd niet meer leuk. Als ik een liedje van ze hoor, zet ik meteen een ander nummer op, fanfiction vind ik helemaal niet meer leuk.
    Ik ben gewoon totaal mijn interesse in ze verloren T_T

    Ik heb me er zo op verheugd, en hoop dat het vrijdag weer helemaal terugkomt, want anders geef ik het echt op.
    Ik baal echt ontzettend nu...

    Ben ik de enige die zoiets heeft? Dat je je al zo lang ergens op verheugde, maar dat je er uiteindelijk helemaal geen zin meer in hebt?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ja dat is wel vakaer zo maar als je er éénmaal bent krijg je er echt wel zin in!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NOO.
    Eh... kijk foto's, dvd's, lees interviews?
    Ik hoop wel echt dat je vrijdag nog fun gaat hebben o:
    anders geef je je kaartje aan mij
    [/kidding]

    Ahah, ik had dat met All Time Low.
    Maar als ze voor je staan, komt het gevoel van smexyheid weer terug C:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik denk da gij de enigste bent die da heeft :X
    Allee ja ik snap da ni da da in 1 keer gedaan kan zijn :X
    Vroeger bij mij waren er mindere dagen da ik ni echt ZO'n grote fan was , ma echt vergeten ben ik ni :X
    En ga gewoon mss da als je ze zie da je ze weer leuk vind ^^


    Stop wishing, Start doing..

    Ik ook, ik heb eeuwen lang geleden mijn tickets gekocht en nu vind ik ze niet eens meer goed, behalve hun oudere liedjes maar die luister ik nooit meer. Dit is zeg maar mijn afscheidsconcert^^
    Maar het gaat wel geweldig worden morgen, ookal vind ik de muziek maar niets (;


    The soul needs autumn.