• Het is een heel vaag verhaal maar ik zal proberen het uit te leggen;
    Mijn bff, we noemen haar Ibbie, zei tegen mij dat een "vriendin", die we Jess noemen, haar uitscheld.. zomaar. Jess zei tegen Ibbie; H**r, sl*t, k*tkind, alochtoon, enzoo.. En toen zei Jess zo; Jij en Talia(ik) zijn k*t!
    Nou kon ik het dus niet pikken dat iemand zoiets over me zei, en vooral dat van "alochtoon" vond ik te ver gaan. Dus op school ging ik naar haar toe.

    Ik zei zo tegen Jess; 'Wat is dat eigenlijk met jou en Ibbie?'
    Jess: 'Oh.. dat.'
    Ik: 'Waarom zeg je zulke dingen?'
    Jess: 'Ja.. Sorry, ik meende het niet!"
    Ik: 'Waarom zeg je überhaupt zoiets?!'
    Jess: 'Het was maar een grap."
    Ik: 'Noem je dat een grap? Hou de volgende keer je mond'

    En toen ging ik weg. De volgende dag ging Jess dit zeggen tegen Ibbie: 'VIEZE SL*T, WAAROM ZEG JE DAT TEGEN TALIA?!' En toen bleef ze maar doorschelden. En toen zei Ibbi tegen Jess 'dat ze haar ging slaan'. Jess verstopte zich die dag voor Ibbie, en grotendeels voor mij.

    En vandaag zei Ibbi dit tegen haar: 'Je hebt je goed kunnen verstoppen achter je vrienden, hé? Wacht maar, morgen krijg ik je wel' Wat ze daarna zeiden weet ik niet. En toen sprak Jess me op msn aan ze begon zo; 'Ibbie is wel gewelddadig, hé?' en ik zei; 'Hoe zou het toch komen?' En toen kregen we ene hele discussie, maar mij scheldde ze niet uit. En toen zei ze dat ze van me hield, en dat ze spijt had. En ik zei 'Oké, laat maar.' Maar ik meende het niet. Zoiets laat ik niet over me zeggen en al zeker niet over Ibbie! Dus heb ik tegen Jess gezegd dat we geen vrienden meer zijn en Jess zei tegen mij dat ik geen echte vriendin ben en alleen maar met Ibbie samen ben. Dus ik heb een einde gemaakt aan de vriendschap


    Heb ik dit goed gedaan? En wat zou jij doen?

    [ bericht aangepast op 24 feb 2010 - 17:37 ]


    All this dampness is damp.

    Je hebt het goed gedaan!
    Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou hetzelfde doen! Stom kind dat die Jess is!


    I'm your bitch [:

    Jij hebt gelijk hoor.


    Life is hard and then we die

    ik snap er de ballen niet van maar denk wel dat het goed was geweest;)


    Some angels have no wings.

    Ik weet eigenlijk niet precies wat ik gedaan zou hebben.. Maar in jou geval heb je het goed aangepakt!


    your eyes are like stars in the night.

    Ik had haar al lang de grond ingeboord als ze zoiets over mij of een vriendin zouden zeggen. Dus ik vind dat je nog hééél mild bent geweest.


    Cowards die many times before their deaths.

    Hiphopqueen schreef:
    ik snap er de ballen niet van maar denk wel dat het goed was geweest;)


    Haha, beter kon ik het niet uitleggen xd


    All this dampness is damp.

    Ik ken ze niet, maar ik kan die Jess nu al niet hebben. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Decoy schreef:
    Je hebt het goed gedaan!
    Ik zou precies hetzelfde hebben gedaan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Haha, beter kon ik het niet uitleggen xd


    Het duurd bij mij soms langer als het kwartje valt Xd


    Some angels have no wings.

    Ik ken ze natuurlijk niet, maar ik denk dat je juist gehandeld hebt.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Sway schreef:
    Ik had haar al lang de grond ingeboord als ze zoiets over mij of een vriendin zouden zeggen. Dus ik vind dat je nog hééél mild bent geweest.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hoshizora schreef:
    Ik ken ze natuurlijk niet, maar ik denk dat je juist gehandeld hebt.

    Goed gedaan (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik vind dat je het goed hebt gedaan. Mensen voor de grap uitschelden doe je niet, en zeker niet op zo'n manier. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde hebben gedaan. Natuurlijk is het moeilijk over zoiets te oordelen als je er zelf niet bij bent geweest, maar het lijkt wel de beste oplossing, vind ik.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.