• Kan iemand me vertellen waar die anime overgaat? Want ik heb nu nog maar één deel gekeken en ik vind hem best wel vaag:$


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ben zelf net begonnen met de manga te lezen, maar ik ben nog niet ver gekomen, dus ik weet het ook niet precies, sorry.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Het gaat over een meisje genaamd Yuuki. Haar ouders zijn toen ze klein was vermoord door een Level E vampier. Zijzelf werd toen gered door Kuran Kaname, een volbloed Vampier. Ze werd toen geaddopteerd door Kurosu Kaien en kwam terecht op de school van Kurosu. Kurosu academy heeft twee klassen, een nacht klas voor de Vampiers en een dag klas voor de mensen.

    En wanneer Yuuki al een tijdje bij Kaien woont, komt er een jongen bij hen wonen genaamt Kiryuu Zero. Hij is een Vampierenjager, maar werd gebeten door de volbloed Hiou Shizuka en ja.
    Yuuki helpt hem en blabla.

    Echt een aanrader! ;D


    Let the Night embrace you

    oe klinkt leuk (: Alleen een vriendin van me zei dat er ook Yoai in voor komt, is dat waar of niet? -maakt me niet uit hoor ik kijk het sowieso wel af:"D-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik vond hem in het begin ook vaag maar nu heb ik een obsessie. Gewoon blijven kijken! 8D


    sic itur ad astra

    Frenzy schreef:
    Ik vond hem in het begin ook vaag maar nu heb ik een obsessie. Gewoon blijven kijken! 8D


    haha ik zal verder kijken:Y) Hij lijkt me wel leuk om eerlijk te zijn x3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Yaoi? XD
    Neee, totaal niet. :'D


    Let the Night embrace you

    Eywa schreef:
    Yaoi? XD
    Neee, totaal niet. :'D

    Dat zei ze omdat tie aan een andere jongen zijn vinger likt ofzo? x3 naja ik ga verder kijken. Bedankt voor de info(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.