• Ik heb een wondje op mijn lip, en dat is lelijk. Iedere keer als ik in de spiegel kijk erger ik me eraan. Maar Lippenstift staat mij niet (lichte huid) Dus wat ga ik eraan doen?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Niks. Gewoon laten genezen.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Heb je nu vakantie? Want dan is het nog niet zo supererg. Niet aankomen, en dan is het als je naar school gaat weer over.


    it's so empty living behind these castle walls

    Sealine schreef:
    Niks. Gewoon laten genezen.


    Maar maar maar.
    Pff, misschien is dat wel het beste.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    BOUM schreef:
    Heb je nu vakantie? Want dan is het nog niet zo supererg. Niet aankomen, en dan is het als je naar school gaat weer over.


    Nee, helaas niet. Ik moet sinds vandaag weer naar school. -.-' Ben nu al weer toe aan vakantie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Niet irriteren (make-up) en gewoon laten genezen.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Gewoon laten genezen. Maar ik weet hoe je je voelt, ik liep ook een tijd met zo'n wond op mijn lip, maar dat was echt een snee van een paar centimeter door heel m'n lip :/


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Niets aan doen. Moet uit zichzelf genezen. Hoe meer rommel je erop smeert hoe meer het gaat irriteren. Wat je wel zou kunnen doen is van die vettige spul erop doen.. Zoals bijvoorbeeld de 'original' labello of purol(uit zo'n blikje)

    --> neem dit van mij aan(A) Verpleegkundige in opleiding =]


    La credenza è una medicina contro il timore

    Gewoon laten genezen idd.
    Ik had ook pas een brandwondje op m'n lip (vraag niet hoe.)
    Het zag er niet uit, maar als je het met rust laat gaat het idd sneller over. :b


    When you can live forever, what do you live for?