• Dat ik leef.
    En jullie ook.
    En dat ik dit nu zit te typen, en niet iemand anders.
    En dat jullie dit nu lezen, omdat júllie leven, en júllie ook nu op quizlet zitten.
    Ik leef gewoon. Ik, en niemand anders voor in mijn plaats. Maar ik!
    En jullie.
    En dat is gewoon raar.
    Echt raar gewoon.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik denk daar eigenlijk niet zo over na.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Fair schreef:
    Soms heb ik ook opeens van die momenten dat je opeens aan dat soort dingen denkt..echt raar

    Het leven is gewoon raar. Eigenlijk is àlles raar. Maar je mag daar niet te lang over nadenken, daar krijg je koppijn van en je vindt toch nooit een antwoord.


    Only losers can act the way you do

    Cacharel schreef:
    (...)
    Stopt het? Zal er werkelijk een paradijs zijn? Of sluiten we onze ogen, en worden we gelijk weer herboren? Zonder dat we er last van hebben, en we er niets van gemerkt hebben?

    Ik hoop het laatste.
    Al lijkt me dat niet, want dat lijkt me onnatuurlijk, tegen de natuur in.
    Maar naar een hemel gaan lijkt me al helemaal onlogisch, of naar de hel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Cacharel schreef:
    (...)
    Stopt het? Zal er werkelijk een paradijs zijn? Of sluiten we onze ogen, en worden we gelijk weer herboren? Zonder dat we er last van hebben, en we er niets van gemerkt hebben?
    Dat vind ik nog het meest weirdest om aan te denken


    Life is hard and then we die

    Waarschijnlijk had je even zo'n filosofisch moment dat je echt over het leven nadenkt! Wat mogen we maar weer blij zijn dat we leven, niet?


    "Let them eat cake!"

    Fair schreef:
    Soms heb ik ook opeens van die momenten dat je opeens aan dat soort dingen denkt..echt raar


    I'm a little bit lost without you <3

    Heel raar om te beseffen, en ook als je weet dat je idolen -waarvan die van mij in Amerika- op dit moment ook iets aan het doen zijn. Oh, en wat iemand anders de hele dag door denkt, ook iets onvoorstelbaar...


    I've lost my muchness huh??

    Cacharel schreef:
    Daar moet je echt niet te lang over nadenken, dat ik doe ik ook wel eens, krijg je echt hoofdpijn van.


    Ik ga dood als ik ga filosoveren xD


    We Are Slaves Of The Night - Darren Shan

    En ik dacht dat ik de enige was! x]
    Ik denk ook soms zo van. "Wow, en juist IK dat leef." Naja ik kan het niet uitleggen. x]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het leven is nou eenmaal raar. (nerd)

    Dat is idd eigenlijk ook heel raar. En eng.


    Hope goes lost but never dies.

    Dat is ook raar. Ik denk daar soms ook over na maar dan word ik beetje gek in mijn hoofd dus stop ik er snel mee :'D


    -

    Ik dacht zoiets vanaf vroeger al. Dan probeer ik me voor te stellen dat ik hier en nu leef terwijl - pak 'm beet - een ander willekeurig iemand ergens anders leeft en zijn of haar dingen doet, op hetzelfde moment. Dan probeerde ik me in te leven in diegene en mijn eigen besef van leven even te laten varen, maar die gedachte hield niet lang stand.

    Oh, wat nutteloos dit (krul)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb een keer gedacht: wat als ik nou niet geboren was, waar zou ik nu zijn? En wat zou ik misschien zijn? Of zou ik niks zijn en gewoon niet bestaan xD

    Haha, dat dacht ik vroeger een keer en dat is eigenlijk heel raar van daar krijg je idd hoofdpijn van :'D


    You can run but not hide