• Ja dat vroeg ik me af, omdat het haast lijkt alsof iedereen gaat. ='D ik dacht waarom alleen en topic met wie gaat. Waarom ook niet eentje voor de mensen de niet gaan :Y)

    Ik ga niet.!
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ga niet.
    Iedereen die wel gaat; Veel plezier. :]
    En ik hoop dat jullie allemaal een knuffel van de band krijgen. - ja, ik ben in een goede bui. :3 -


    hoi, jij bent leuk.

    Onderbroek schreef:
    Ik ga ook niet, aangezien ik Tokio Hotel niets vind.


    When you can live forever, what do you live for?

    Ik ga niet en dat vind ik klote o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ga niet, en daar baal ik hardstikke van ;(


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik ga niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ga ook niet! :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik. Door de blijheid van degenen die wel gaan, overheersen dat soort topics gewoon. (: Ben blij voor de mensen die wel gaan!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ga niet: ben allang geen fan meer :'D


    -

    Ik ga niet.

    Ike ga ook nie.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ik ga ook niet want ik doe net of ik ze niks meer aan vind x') best stom i know xd
    stiekem wil ik wel :X

    [ bericht aangepast op 22 feb 2010 - 20:07 ]


    She said: I gotta find out for myself

    ik omdat het niet in mijn vakantie valt. Ik woon in Limburg dus ik ga nu weer naar school. had ik een week later mocht ik wel T_T


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik zou eerst met een vriendin mee gaan voor haar maar nu hebben we hele erge ruzie dus ik ga niet (:
    En ik vind het ook helemaal niet erg, zo leuk vind ik ze niet een paar nummers alleen


    dream, dare, fly!

    Ik ga niet omdat ik geen fan meer ben, maar wees gerust; je kan met mij gewoon op een normale manier over TH praten hoor. Maar ik ga er niet meer zo veel geld aan uitgeven..

    Ik ga niet, omdat ik
    1. niet heel erg ontzettend vreselijk fan meer ben.
    2. ik morgen jarig ben. > dus dan ben ik gewoon liever thuis.
    3. niet helemaal naar Brussel of Oberhausen wil.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?